سمنان

افتتاح دستگاه‌ نوروفیدبک و تحریک الکتریکی مغز و رونمایی از موشن‌گرافی خط ملی نماد ۱۵۷۰ در مرکز مشاوره و خدمات‌رسانی سمنان

افتتاح دستگاه‌ نوروفیدبک و تحریک الکتریکی مغز و رونمایی از موشن‌گرافی خط ملی نماد ۱۵۷۰ در مرکز مشاوره و خدمات‌رسانی سمنان

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان سمنان، وزیری با اشاره به اهمیت خط ملی نماد اظهار داشت: در زمینه اطلاع‌رسانی، تبلیغات گسترده و همه‌جانبه خط ملی نماد و آشنایی آحاد مردم با شماره اورژانس اجتماعی دانش‌آموزی ۱۵۷۰ اقداماتی، انجام و همکاری با صداوسیما برای پخش موشن‌گرافی در اولویت کار قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت خدمات مرکز راهنمایی و مشاوره افزود: به دلیل تغییر سبک زندگی مردم باید نسبت به گسترش خدمات مشاوره اقداماتی انجام شود.

وزیری در پایان سخنانش با تاکید بر تقویت علمی درمانگران در حوزه‌های تخصصی راهنمایی و مشاوره، تصریح کرد: در ارائه خدمات مشاوره باید پیش‌بینی را مقدم بر پیشگیری و درمان دانست و غربالگری روانشناختی مدارس پیش‌دبستانی را در اولویت کار قرار داد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش سمنان نیز ضمن معرفی و بیان اهمیت خط‌ ملی نماد، یادآور شد: توانمندسازی کارشناسان پاسخگو ۱۵۷۰ از امور الزامی مرکز مشاوره بوده و هم‌کاری با دستگاه‌های برون‌سازمانی برای پیگیری موارد فوریتی از فعالیت‌های این مرکز است‌.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا