چهارمحال و بختیاری

افتتاح ساختمان سرپرستی بانک صنعت و معدن در چهارمحال و بختیاری

افتتاح ساختمان سرپرستی بانک صنعت و معدن در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری ، این ساختمان با حضور مقامات استانی و مدیران عامل ملی این بانک در زمینی به مساحت ۵۲۰ متر مربع با زیربنای ۲هزار و ۶۵ متر مربع در ۶ طبقه بهره برداری شد و شامل سایت پشتیبان داده کشوری و واحدهای بانکی، لیزینگ، بورس و صرافی است که با سرمایه ۵۰۰ میلیارد ریال در مدت سه سال ساخته شده است.

استانداردر آیین افتتاح این ساختمان گفت:انتظار می‌رود اکنون که بانک تخصصی صنعت و معدن در استان فعالیت خود را تقویت کرده است تسهیلات بیشتری به صنعت‌گران، کارآفرینان و سرمایه گذاران این حوزه پرداخت شود.

غلامعلی حیدری با اشاره به اینکه در حوزه بانکداری در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات قابل توجهی به مردم ارائه شده است، افزود: بانک‌ها با پرداخت تسهیلات نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارند و امید می‌رود با افزایش تسهیلات پرداختی به متقاضیان در استان بتوان مشاغل بیشتری را ایجاد کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری توزیع عادلانه منابع در نقاط مختلف کشور را از راهبردهای دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: در پرتو این راهبرد اعتبارات خوبی در سفر رییس‌جمهور به استان اختصاص یافته است.

حیدری همچنین به پیشرفت‌های کشور در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در طول چهار دهه اخیر با وجود تحریم و جنگ تحمیلی، روند رشد و توسعه کشور شتاب خوبی داشته است و این مهم در حوزه‌های مختلف نمود و بروز دارد.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری هم در حوزه‌های زیرساختی، جاده، کشاورزی، صنعت، بهداشت و درمان، شهرسازی و ورزش شاهد توسعه و پیشرفت هستیم و خدمات قابل توجهی در دورترین نقاط استان ارائه شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بسیاری از پیشرفت‌هایی که در استان حاصل شده از پرتوی فعالیت‌های دانش بنیان بوده است که این موضوع هم بهره وری را افزایش داده و هم در انرژی صرفه جویی می‌کند.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور هم از عملکرد بانک در مورد پرداخت تسهیلات از محل منابع بند الف تبصره ۱۸ گفت: در مجموع از سال ۹۷ تاکنون ۹۴ هزار میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال از محل محل منابع بند الف تبصره ۱۸ به طرح های مختلف صنعتی کشور پرداخت شده که آمار تسهیلات از این منبع در سال ۱۴۰۰ در مورد استان چهارمحال و بختیاری یک هزار میلیارد و ۲۰ میلیون ریال بوده است.

دکتر خورسندیان با اشاره به لزوم توجه به جذب منابع و تعامل با شرکت های بزرگ و خوش حساب در استان گفت: مانده سپرده های چهارگانه در ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۷ درصد رشد داشته که اگرچه رقم قابل توجهی است اما مطلوب نیست و انتظارات بیشتری به خصوص از شعب وجود دارد تا با افزایش درآمدهای کارمزدی و استفاده از خدمات مجازی و بانکداری دیجیتال این شاخص مهم عملکردی را ارتقا دهند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا