کرمان

افتتاح سامانه ارجاع بیماران نیازمند در شهر کرمان

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، سعید کاظمی‌پور شامگاه امروز در افتتاح سامانه ارجاع بیماران نیازمند و رونمایی از پویش خدمت صادقانه به سیره شهدا، اظهار داشت: حاج‌قاسم ۴۲ سال قبل شاگردی خود را در مکتب امام خمینی (ره) آغاز کرد و بعد از گذشت ۴۰ سال مجاهدت و تلاش در با عنوان سرباز سلیمانی در مکتب امام خامنه‌ای فارغ‌التحصیل شد و مکتب سلیمانی تا همیشه ماندگار می‌شود.

وی بیان داشت: خادمیاران استان کرمان خود را شاگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌دانند و ما مردم‌داری و مردم‌یاری را در مکتب حاج‌قاسم فرا گرفتیم و دبیرخانه خادمیاران رضوی با ظرفیت ۸ هزار خادمیار و ۵۰۰ یاور رضوی در ۲۳ شهرستان تابعه استان کرمان در ۱۹ عرصه تخصصی خدمات ارائه می‌دهند.

کاظمی‌پور از موانع پیش‌رو سخن به‌میان آورد و خطاب به تولیت آستان قدس رضوی اضافه کرد: ناهماهنگی‌ها از جمله مشکلات آزاردهنده است و درخواست داریم برای این ناهماهنگی و برای ایجاد وحدت رویه بین خادمان مردم ما را راهنمایی و کمک کنید.

دبیر کانون‌های خادم‌یاری رضوی استان کرمان ابراز داشت: ارتباط و تعامل با سازمان‌ها، ادارات و نهادهایی که موظف به خدمت‌رسانی به مردم هستند را در دستور کار داریم.

کاظمی‌پور یادآور شد: کمک به شکل‌گیری محله‌های اسلامی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب در حال انجام است تا زمینه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی فراهم شود.

وی بیان داشت: برای اینکه در محلات بتوانیم خدمات را به بهترین نحو انجام دهیم، دنبال بحث مسجدمحوری در محله‌ها هستیم و خادمیاران فعالیت خود را با هماهنگی ائمه جماعات انجام می‌دهند.

کاظمی‌پور اضافه کرد: طراحی سامانه شناسایی و ارجاع بیماران نیازمند از دو سال قبل کلید خورد و این سامانه برای شهر کرمان آماده شده است و برای تکمیل و پوشش استانی و تبدیل به الگوی کشوری نیاز به حمایت تولیت آستان قدس رضوی دارد.

وی اظهار داشت: اگر امروز در زندگی و معیشت مردم گره افتاده است، این گره به‌راحتی باز می‌شود؛ به‌شرط اینکه به سیره و روش شهدا عمل کنیم و با توسل به ائمه معصوم برای رفع مشکلات گام برداریم.

دبیر کانون‌های خادم‌یاری رضوی استان کرمان خاطرنشان کرد: به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی مجوز برگزاری پویش ۴۰ روز به سیره شهدا را دریافت کردیم تا سعی کنیم با استفاده از ظرفیت خادمیاران رضوی و مردم خیر قدمی برای رفع مشکل مردم نیازمند برداریم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا