اردبیل

افتتاح مسجد حضرت خدیجه(س) در اردبیل/ مساجد سنگری مستحکم در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س)، مسجد حضرت خدیجه(س) محله درویش آباد شهرستان اردبیل با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افتتاح و به بهره‌داری رسید.

این مسجد با مشارکت خیرین، اهالی، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی شهید آقایی و شهید حقی فرد اردبیل احداث شده است.

سردار غلامحسین محمدی اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در آیین افتتاح مسجد حضرت خدیجه(س) اردبیل با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مساجد سنگری مستحکم در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است‌.

وی افزود: مساجد همچون سنگری پایدار در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و امروز در تهاجم فرهنگی دشمن، مساجد به‌عنوان یک سنگر مستحکم در مقابله با تهاجم نرم دشمن نقش آفرینی نمایند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: مردم‌یاری و مردم‌داری از اولویت‌های مهم بسیج و سپاه است و در این راستا، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بسیج، در خط مقدم خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی هستند.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی بهترین راه تقرب به خداوند متعال را خدمت صادقانه به مردم می‌دانست و تمام وجود خود را وقف انقلاب و مردم کرده بود.

محمدی اصل گفت: بسیج و سپاه خود را خدمتگزار مردم می‌داند و در تمام شرایط سخت و بحرانی در کنار مردم بوده به‌طوری که در شرایط سخت کرونایی با همراهی مومنانه مردم حسینی و ولایتمدار استان اردبیل توانسته  تاکنون بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه را در بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‍دیده از کرونا توزیع کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل عنوان کرد: عزت و اقتدار امروز ما مدیون مجاهدت و جانفشانی شهداست که در یک جنگ نابرابر و نامتقارن در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند.

محمدی اصل گفت: از همه عزیزانی که در ساخت و تکمیل مسجد حضرت خدیجه(س) با اهتمام ویژه تلاش کردند تشکر و قدردانی می‌کنم‌ و انشالله این بنای مذهبی و فرهنگی مایه خیر و برکت در این محله خواهد بود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا