خراسان رضوی

افتتاح و بهره‌برداری از ۱۵۴ پروژه در شهرستان خواف در هفته دولت

افتتاح و بهره‌برداری از ۱۵۴ پروژه در شهرستان خواف در هفته دولت

به گزارش برگزیده از خراسان، مهدی عباسپور در نشست خبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، به خدمات دولت و اجرای طرح‌های گوناگون در مناطق مختلف شهرستان اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها حاصل تلاش‌های مدیران و دستگاه‌های اجرایی است که بنا به نیاز آن را در مسیر اجرا قرار داده‌اند.

فرماندار خواف با اشاره به وضعیت نامناسب جاده‌های این شهرستان، بیان داشت: بهسازی و روکش آسفالت ۸۰ کیلومتر از جاده‌های اصلی و فرعی به پایان رسیده و عملیات اجرایی بهسازی ۲۰ کیلومتر نیز آغاز می‌شود.

عباسپور ادامه داد: یکی از دغدغه های مردم شهرستان تکمیل باند دوم سنگان، خواف به تربت حیدریه می باشد که ۷ کیلومتر از این محور به بهره برداری می رسد.

وی از افتتاح و کلنگ زنی ۷ طرح در شرکت های صنعتی و معدنی سنگان خبرداد و اظهار داشت: آغاز عملیات اجرایی نیروگاه بادی ۲۰۰ مگاواتی فولاد سنگان در دالان بادی خواف از مهمترین طرح‌های هفته دولت است.

عباسپور خاطرنشان کرد: این طرح ها در زمینه های عمرانی، خدماتی، بهداشتی، مسکن روستایی، آسفالت معابر ، کشاورزی و صنعتی خواهد بود.

وی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست خدمات دولت را به بهترین نحو ممکن به اطلاع مردم رسانده و در هر چه بیشتر کردن روحیه امید و نشاط در بین مردم تلاش کنند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا