سمنان

افتتاح و بهره برداری از ۴ پروژه منابع طبیعی دهه فجر در شهرستان دامغان

افتتاح و بهره برداری از ۴ پروژه منابع طبیعی دهه فجر در شهرستان دامغان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان ،علی اکبر عباسی راد افزود: این تعداد پروژه منابع طبیعی شامل ۲ پروژه عملیات آبخیزداری و دو پروژه بیابان زدایی بوده که در ایام ا… دهه فجر به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به دو پروژه آبخیزداری قابل افتتاح در دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال در سطح شهرستان افزود: احداث بند سنگ و ملات حوزه دیباج با حجم ۱۲۵۰ مترمکعب و اعتبار ۱۱ میلیارد و ۷۲۹ میلیون ریال آماده بهره برداری می باشد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان به پروژه احداث بند سنگ و ملات حوزه آستانه اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتبار ۶ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال و با حجم ۷۵۰ مترمکعب انجام شده است.

عباسی راد با بیان اینکه یکی از پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر پروژه مدیریت هرزآب و بذر پاشی در سطح ۱۳۰۰ هکتار از اراضی بیابانی منطقه سرکویر است گفت: برای انجام این پروژه مبلغ ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری تخصیص یافته است

وی به اتمام پروژه نهالکاری در سطح ۱۵۰ هکتار از بیابان های بخش امیرآباد اشاره کرد و خاطر نشان کرد: برای انجام این پروژه مبلغ ۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا