سمنان

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳ واحد صنعتی در سفر معاون وزیر صمت به سمنان

به گزارش برگزیده های ایران از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در  شرکت سیم و کابل مُغان شاهرود که با حضور معاون وزیر صمت برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر و در جنگ اقتصادی، اولویتی مهم‌تر از معیشت، اشتغال و تولید داخلی و رفع موانع موجود بر سر راه تولید در کشور و استان وجود ندارد و ما نیز به‌عنوان سربازان این جنگ اقتصادی، در این مسیر گام برمی‌داریم.

وی بیان کرد: به‌منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان، سفر معاون وزیر صمت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به استان سمنان انجام شد و طی این سفر دوروزه، ۱۷ واحد صنعتی و تولیدی بازدید و مسائل و مشکلات آن بررسی و رسیدگی شد و همچنین سه واحد تولیدی صنعتی مورد افتتاح و کلنگ‌زنی قرار گرفت.

استاندار سمنان تأکید کرد: ما باید برنامه‌ریزی‌های لازم را برای حفظ وضع موجود و جلوگیری از افزایش واحدهای مشکل‌دار و راکد صنعتی تدوین و اجرایی کنیم.

هاشمی عنوان کرد: در حال حاضر برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی ما نزدیک به حدود ۳۰ درصد ظرفیت تولیدی خود را به کار گرفته‌اند که تسهیل در امور و رفع موانع بر سر راه تکمیل ظرفیت این واحدها، باعث رونق تولید و همچنین ایجاد فرصت‌های شغلی جدید خواهد شد.

وی خطاب به شرکت‌های خدمات‌رسان نظیر آب، برق و گاز، گفت: در زمینه برخورد با بدهی‌های واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان، شرکت‌های خدمات‌رسان به‌هیچ‌عنوان مجاز به قطع اشتراک بدون هماهنگی با مجموعه فرمانداری و فرمانداران در شهرستان‌ها نیستند.

استاندار سمنان ادامه داد: مشکلات و موارد برخی از واحدهای صنعتی شاهرود با حضور معاون وزیر صمت در این جلسه بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

هاشمی خطاب به مدیران استان سمنان گفت: در شرایطی که کشور در حالت جنگ اقتصادی قرار دارد، نباید مُقید به ساعات اداری باشیم و لازم است به‌صورت آماده‌باش شبانه‌روزی، در جهت رفع موانع و گره‌گشایی از مشکلات مردم گام برداریم.

وی تأکید کرد: امروز به‌واسطه تحریم‌های شدید اقتصادی، کشور ما در یک جنگ همه‌جانبه اقتصادی قرار دارد که لازم است به‌صورت شبانه‌روزی آماده گره‌گشایی از مشکلات باشیم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا