کرمان

افتتاح پروژه آبرسانی ۶۳ روستای محروم کرمان با حضور سردار سلامی

به گزارش برگزیده های ایران از نرماشیر، پروژه آبرسانی ۶۳ روستای محروم استان کرمان یادبود «شهید علی ابراهیمی» نهضت آبرسانی مرد میدان شهید حاج قاسم سلیمانی به همت واقف حاج‌اکبر ابراهیمی، سپاه ثارالله استان کرمان، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و با همکاری گروه‌های جهادی و شرکت اب و فاضلاب کرمان بعد از ظهر امروز با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران افتتاح شد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این زمینه اظهار داشت: استان کرمان یکی از چهار استان دارای تنش آبی است که در اولویت تامین آب شرب قرار گرفته است و قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان «شهید حاج قاسم سلیمانی» را فعال کردیم، سال گذشته ۳۶ روستا و تا هفته قبل ۳۵ روستا و امروز نیز ۶۳ روستا به مناسبت هفته وحدت آبرسانی شد.

وی عنوان کرد: آبرسانیبه این ۶۳ روستا با جمعیت حدود ۴۰ هزار نفر با حضور فرمانده کل سپاه افتتاح شد که پروژه‌های امروز با کمک واقف بزرگ آقای ابراهیمی صورت گرفته است و در یک حرکت جهادی با کمک آبفار و گروه‌های مردمی روستاهای محروم در سه ماه گذشته آبرسانی شد.

معروفی گفت: در شهرستان نرماشیر چهار حلقه چاه از دبی ۷ لیتر به ۴۰ لیتر افزایش یافت و حدود ۲۵ هزار نفر به آب پایدار رسیدند و در دومین سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی نیز ۶۳ روستای دیگر آبرسانی به آنها افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: قطعا در پایان سال ۱۴۰۱ می‌توانیم مشکل اساسی و عمده استان کرمان در این زمینه را با همت و مشارکت مردم و حرکت جهادی و خیران برطرف کنیم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا