کرمان

افتتاح پروژه ۳۹۶ واحدی منازل سازمانی «ارتش» در کرمان

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، صبح امروز با حضور امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در راستای اجرای طرح لبیک ۱۵ یا امام خامنه‌ای طرح مهر ولایت یکم، پروژه ۳۹۶ واحدی منازل سازمانی ارتش در کرمان افتتاح شد.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق در این آیین اظهار داشت: این پروژه از مهرماه سال ۹۷ آغاز شده و ۳۹۶ واحد در ۲۲ بلوک پنج طبقه ساخته شده است.

وی عنوان کرد: پیشرفت اصلی پروژه از ۱۶ ماه قبل شروع شده و به افتتاح رسید، واحدها با تمام امکانات است و سال ۹۹ پیشرفت پروژه ۲۱ درصد بوده و اکنون کامل شده و آمادگی داریم از فردا جامعه هدف در این منازل ساکن شوند.

امیر غلامعلیان مبلغ پروژه را ۶۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: کار عظیم ارتش در اجرای خانه‌های سازمانی بدون استفاده از اعتبارات دولتی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در زاهدان و ایرانشهر هم پروژه‌های شهرک سازمانی با همین وسعت داریم و قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق کشور در سطح نیروی زمینی بزرگترین دریافت‌کننده واحد‌های مسکونی را دارد.

امیر غلامعلیان یادآور شد: تمام زیرساخت‌ها و محوطه‌سازی این پروژه توسط قرارگاه با کمترین هزینه انجام شده است.

امیر حسینی معاون مهندسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بالاترین آمار واگذاری اراضی خودش را در حدود ۷۰۰ هکتار برای طرح اقدام ملی مسکن واگذار کرده است.

وی با اشاره به سهم بالای مسکن در سبد خانواده‌ها گفت: یازده تا سیزده درصد اشتغال کشور در حوزه مسکن است و مسؤولان در این زمینه باید حمایت کنند.

حسینی ادامه داد: سهم ارتش ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در طرح جهش مسکن است که دنبال می‌شود.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش هم در این مراسم بیان کرد: صراط مستقیم ما امروز حرکت پشت سر ولایت فقیه است و خداوند را به‌واسطه وجود ولی فقیه که بالاترین نعمت است، شاکریم و باید مطیع امر ولی فقیه باشیم و کارهایمان را انجام دهیم.

وی ابراز کرد: ایشان ماموریت دادند که در مسیر مسکن تلاش کنیم و بخش کوچکی از آن‌چه رهبر از ما توقع دارند را به منصه ظهور برسانیم.

امیر حیدری تصریح کرد: نباید یاد شهدا را فراموش کنیم. حاج‌قاسم بعد از عاشورا و بعد از مالک اشتر دنیای اسلام را سرافراز کرد و  این شهیدان باید به فرهنگ، ادب و تاریخ کشور منتقل شوند و اگر لحظه‌ای شهدا را فراموش کنیم در تاریکی قرار گرفتیم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا