چهارمحال و بختیاری

افتتاح پورتال خبری آرامستان‌های شهرکرد/ پیش‌فروش قبور از طریق این سامانه انجام می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، مجید احمدی ظهر امروز در آیین رونمایی از پورتال سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: در عصر کنونی بخش مهمی از جهان ما فضای مجازی است و پورتال‌ها پنجره‌ای رو به جهان محسوب می‌شوند که نقش بی‌بدیلی در ویترین یک سازمان دارند و می‌توانند پویایی سازمان را به رخ جامعه بکشند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد افزود: این پورتال‌ها سبب می‌شود که خدمات با کیفیت و مطلوب‌تری به شهروندان عرضه شود و از طرفی بازخورد جامعه هدف و مخاطبین را به سازمان منتقل کنند.

 وی ادامه داد: پورتال‌ها در نمایش صحیح عملکرد یک سازمان تاثیر غیرقابل انکاری دارند که باید به کمک طرح‌های خلاق و هنرمندانه آن را برای مخاطبین جذاب کرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: در این درگاه علاوه بر اخبار و اطلاعات مربوط به فعالیت‌های عمرانی و خیّرین بصورت نمایش پیشرفته فیزیکی و ریالی، خدمات الکترونیک شامل درخواست پذیرش متوفی، پیش فروش قبور، مراحل تدفین و جستجوی متوفیات، گالری چند رسانه‌ای پیشرفته، اطلاع‌رسانی مناقصه‌ها، مزایده‌ها و… در معرض استفاده شهروندان قرار گرفته است.

احمدی بیان کرد: پورتال می‌تواند یک راه بی‌واسطه، شفاف و امنی بین ما و مخاطبین باشد بنابراین باید تلاش کنیم به درستی، دقت و سرعت لازم، مطالب مرتبط با معرفی اقدامات سازمان را در آن بگنجانیم.

وی ادامه داد: در تلاشیم که تغییرات را منعکس و تاثیراتی را که هر کدام از حوزه‌ها و بخش‌های سازمانی بر محیط شهر می‌گذارند را به نمایش بگذاریم.

احمدی تصریح کرد: شهروندان شهرکرد با استفاده از این درگاه می‌توانند به طور مستقیم با سازمان مدیریت آرامستان‌ها در ارتباط بوده و مسائل، مشکلات و پیشنهادات خود را ارائه کنند.

وی در پایان ضمن قدردانی از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد که منابع خود را در راستای طراحی پورتال صرف کردند، خاطرنشان کرد: رونمایی از این پورتال پایان کار نیست بلکه آغازی است برای توسعه و ارتقای خدمات الکترونیک سازمان که امید است در آینده نزدیک شاهد الکترونیکی شدن تمامی خدمات سازمان با استفاده از بستر این پورتال باشیم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا