سمنان

افتتاح کارخانه تولید سولفات پتاسیم در آرادان

افتتاح کارخانه تولید سولفات پتاسیم در آرادان

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان سمنان ،این مجتمع تولیدی و صنعتی با اضافه شدن خطوط تولید جدید در شرکت املاح ایران راه اندازی شده و ظرفیت تولید سالانه ۴۰ هزار تن سولفات پتاسیم با خلوص کمتر از ۹۵ درصد و سالانه ۲۰ هزارتن اسید کلریدریک را دارد .

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت : تمامی مواد اولیه مورد استفاده در این مجتمع داخلی و از طریق معادن استان های سمنان، مرکزی، تهران و قم تامین می‌شود.

یادگار احمدی افزود : برای راه اندازی این واحد تولیدی بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام و زمینه اشتغال ۱۲۰ نفر فراهم شده است.

معاون رئیس جمهور در این مراسم با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری دستاورد مهم دولت در استان سمنان است، گفت: در سال منتهی به انتخابات باید این دستاوردها برای مردم بیان شود.

محسن منصوری ضمن اشاره به دستاوردهای دولت در بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی و… بیان کرد: با تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی شاهد هستیم که بسیاری گره‌های موجود در کشورمان امروز بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای مهمی در دولت سیزدهم در سراسر کشورمان و طبیعتاً استان سمنان ایجاد شده است، گفت: کاهش نرخ بیکاری در این استان یکی از مهمترین دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم محسوب می‌شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه رشد شاخص‌های اقتصادی بسیار مطلوب در زمره دستاوردهای دولت در استان سمنان محسوب می‌شود، گفت: تحول چشمگیر و دستاوردهای ارزنده و بهبود شاخص‌ها در حوزه اجتماعی و اقتصادی از دیگر مواردی است که در استان شاهد هستیم.

منصوری با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های دهه فجر از دیگر دستاوردهای دولت در استان سمنان است، گفت: بهره برداری از طرح‌های دهه فجر استان برای یک هزار و ۷۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان بیش از ۶۰۰ پروژه برای دهه فجر سال جاری در استان سمنان تعریف شده است، بیان کرد: چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح‌ها هزینه شده است.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا