آذربایجان شرقی

افتتاح ۱۶۰ پروژه عمرانی به ارزش ۱۰۳ هزار میلیارد ریال در شهرستان تبریز

افتتاح ۱۶۰ پروژه عمرانی به ارزش ۱۰۳ هزار میلیارد ریال در شهرستان تبریز

به گزارش برگزیده، یونس فاتح در برنامه تلویزیونی چای نبات شبکه استانی سهند به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، افزود: چهل و پنجمین سال سربلندی و عزت ایران عزیز را در حالی سپری می کنیم که دو سال از خدمات بی دریغ و جهادی مدیران دولت سیزدهم به مردم می گذرد.

وی ادامه داد: «دولت مردم» شعاری است که برای این ایام انتخاب شده و باتوجه به رویکرد مردمی‌سازی در دولت سیزدهم، تمامی برنامه‌ها با حضور حداکثری مردم طراحی شده است.

فاتح با بیان اینکه برای رفاه حال مردم در بحث نان بیش از ۹۰ واحد نانوایی به صورت دو شیفت کاری در تبریز فعالیت می کنند، افزود: میانگین مصرف آرد در کشور برای هر نفر ۶ و نیم کیلو است در حالیکه سرانه آرد مصرفی در تبریز به ازای هر نفر ۹ کیلو است.

وی در خصوص قطعی و افت فشار آب در برخی مناطق شهر تبریز در هفته های گذشته نیز، گفت: خشک شدن سد نهند و از مدار خارج شدن این منبع آبی که آب شرب حدود ۳۰۰ هزار نفر در شمال تبریز را تامین می کرد مشکلاتی را برای ساکنان این مناطق به وجود آورد.

فاتح ادامه داد: این مناطق از مدار خط آبرسانی نهند خارج و به خط لوله جنوب شهر وصل شدند که در واقع با این کار، رینک داخلی شهر از طریق پمپاژ آب وارد مدار شد.

وی اضافه کرد: پمپاژ آب از جنوب به شمال، نیازمند برعکس کردن این تاسیسات و تغییر رژیم جریان بندی آب بود از این رو جریان هیدرولیکی این شهرک ها به ناچار به هم خورد که با پیگیری های شبانه روزی مدیریت ارشد استان این مشکل رفع شد.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا