سمنان

افتتاح ۱۷۹ طرح مخابراتی با سرمایه‌گذاری ۶۰۳ میلیارد ریال در استان سمنان

افتتاح ۱۷۹ طرح مخابراتی با سرمایه‌گذاری ۶۰۳ میلیارد ریال در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان سمنان، مجید دارایی اظهار داشت: بسترهای لازم برای افتتاح ۱۷۹ طرح مخابراتی در استان سمنان فراهم است.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای تکمیل این پروژه‌ها افزود: مبلغ سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بیش از ۶۰۳ میلیارد و یکصد میلیون ریال است.

دارایی تصریح کرد: نصب و راه‌اندازی سوئیچ و توسعه تلفن ثابت، اجرای کابل‌کشی فیبرنوری، توسعه شبکه FTTH، ایجاد مرکز پروتکشن انتقال استان، ارائه خدمات مخابراتی بر بستر وایرلس، بهبود پوشش تلفن همراه برای روستاها و جاده‌های فاقد پوشش شبکه همراه اول، نصب و راه‌اندازی تکنولوژی‌های همراه اول، ایجاد مراکز تلفن جدید و نوسازی و بهسازی سیستم‌های برق و تغذیه نیرو از جمله پروژه‌های قابل افتتاح مخابرات منطقه سمنان در دهه فجر امسال می‌باشد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان افزود: ۶ پروژه حوزه سوئیچ و تلفن ثابت، ۲۶ پروژه برگردان کافو طرح نجما، ۱ پروژه ایجاد مرکز پروتکشن انتقال استان، ۴۸ پروژه در حوزه توسعه شبکه از جمله پروژه‌های فیبرنوری و FTTH ، ۳۰ پروژه حوزه دیتا و وایرلس، ۵۱ پروژه حوزه ارتباطات سیار و ۱۷ پروژه حوزه توسعه پاور و تغذیه نیرو در استان سمنان بهره‌برداری می‌شود.

دارائی اولویت اصلی مخابرات در اجرای این طرح‌ها را نگاه متوازن به کل استان و تعریف پروژه و بهبود وضعیت مخابراتی و ارتباطی در جای جای نقاط استان به‌ویژه نقاط روستایی و کم‌برخوردار معرفی کرد.

وی، جلب رضایت مشترکین در ارائه خدمات مطلوب و پایدارتر به آنها، توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌ تلفن ثابت، همراه و دیتا، ارائه و ارتقاء فناوری‌های نوین و همگام بودن با سرعت پیشرفت تکنولوژی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را از جمله اهداف اجرای پروژه‌های مخابراتی عنوان کرد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا