اردبیل

افتتاح ۴۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل همزمان با هفته مبارک بسیج

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در آیین افتتاح گلخانه خیاوچایی روستای بارزیل شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: هم‌زمان با هفته مبارک بسیج،۴۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی در سراسر استان اردبیل افتتاح و به بهره برداری می رسد.
 
وی افزود: مردم‌یاری و مردم‌داری از اولویت‌های اصلی بسیج و سپاه بوده و بسیج با تمام وجود در خدمت مردم است.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور است و برای تحقق این امر مهم و خطیر باید همگان تلاش کنیم.

محمدی اصل تصریح کرد: بسیج به عنوان پاره تن مردم در تمام شرایط سخت و دشوار کشور در کنار مردم است و خدمت‌گزاری به ولی نعمتان انقلاب را افتخاری بزرگ می‌داند.

وی گفت: دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی خود با ما بر نمی‌دارد و در هشت سال دفاع مقدس با جنگ نظامی همه فشارهای خود را تحمیل کرده و اکنون با جنگ نرم و جنگ اقتصادی می‌خواهند مردم را در فشار قرار دهند.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: امروز بسیج تهدیدها را به فرصت‌ تبدیل کرده و این مولود انقلاب اسلامی چه در جنگ دفاع مقدس و چه در جنگ اقتصادی تمام عیار،حضور بسزایی دارد.

محمدی اصل گفت: هفته مبارک بسیج نماد غرور و عزت ملی است و تشکیل این مجموعه انقلابی‌ و توانمند نتیجه تدبیر ارزنده و حکیمانه امام راحل (ره) است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا