کرمانشاه

افتتاح ۶٢ پروژه حوزه برق رسانی کرمانشاه در دهه مبارکه فجر

افتتاح ۶٢ پروژه حوزه برق رسانی کرمانشاه در دهه مبارکه فجر

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار برگزیده کرمانشاه، اظهار کرد: در ایام دهه مبارکه فجر بیش از ۶۲ پروژه مهم شامل برق رسانی به پاسگاه‌های مرزی، روستاهای بدون برق، اصلاح و بهینه‌سازی برق شبکه‌های شهری و روستایی در استان کرمانشاه توسط شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق ۴٠ روستا در استان کرمانشاه با اعتبار ٢٣٠ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ٢٣ نفر اشاره کرد.

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تصریح کرد: برق رسانی به ١۵ پاسگاه مرزی با ١۵٠ میلیارد ریال اعتبار و اشتغال ایجادی برای ١۵ نفر نیز در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: مجموع اشتغال ایجادی برای پروژه‌های ایام دهه مبارکه فجر برای ١٢۴ نفر است و اصلاح شبکه و تعویض سیم به کابل خودنگهدار به طول هفت کیلومتر در شهر گیلانغرب افتتاح می‌شود.

این مقام مسئول اذعان کرد: اصلاح شبکه و تعویض سیم به کابل خودنگهدار به طول سه کیلومتر در شهر پاوه با اعتبار یک و سه دهم میلیارد تومان و اشتغال ایجادی برای یک نفر است.

وی تشریح کرد: اصلاح شبکه و تعویض سیم به کابل خودنگهدار به طول ٣٠ کیلومتر در شهر کرمانشاه با ١٣/١ میلیارد تومان اعتبار و با ایجاد اشتغال برای ١۴ نفر است.

مرادی ابراز کرد: اصلاح شبکه و تعویض سیم به کابل خودنگهدار به طول سه کیلومتر در شهر پاوه با ١/٣ میلیارد تومان اعتبار و ایجاد اشتغال برای یک نفر افتتاح می‌شود.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا