هرمزگان

افتتاح ۱۰ منزل مسکونی محرومان در هفته بسیج در قشم

به گزارش برگزیده های ایران از قشم، حجت امیری‌کیا ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: این منازل با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستاهای زینبی، گیاهدان، رمکان، مِسِن، کوشه و جزیره هنگام و با زیربنای تقریبی هر کدام ۶۰ مترمربع احداث شده اند.

وی با بیان اینکه در این هفته ۱۴۱ ویژه برنامه در سطح شهرستان قشم برگزار می شود، افزود: ۲۰ برنامه شاخص توسط بسیجیان در جای جای جزیره برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و جزایر، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده های شهدا وایثارگران، برگزاری مراسم ملی و مذهبی، برگزاری نشست های بصیرتی و دیدار ویدئو کنفرانسی بسیجیان با رهبر انقلاب را از جمله شاخص ترین برنامه های این هفته برشمرد.

وی همچنین حضور در نمایشگاه بسیج استان و در اختیار داشتن سه غرفه برای به نمایش گذاشتن توانمندی های قشم در حوزه اقدامات قرارگاه های تحول محلات و اشتغالزایی و صنایع دستی را از دیگر برنامه های شاخص در هفته بسیح برشمرد.

سرهنگ امیری‌کیا همچنین بسیج را عصاره نظام دانست و اضافه کرد: بسیج و تفکر بسیجی می تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند و باید از این ظرفیت در راه سازندگی و مقابله با هجمه‌های دشمن نهایت استفاده را برد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا