مرکزی

افتخارآفرینان خمین در عرصه المپیک و پارالمپیک تجلیل شدند

 سعید امجدی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در خمین اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی و همزمان با سومین روز از این هفته، قهرمانان المپیک و پارالمپیکی شهرستان خمین و افتخارآفرینان این شهرستان در عرصه‌های مختلف ورزشی تجلیل شدند.

وی افزود: این مراسم شب گذشته با حضور مسئولان شهرستان ورزشکاران و روسا و نایب روسای هیات‌های ورزشی و و قهرمانان المپیک و پارالمپیکی شهرستان خمین در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در محل بیت حضرت امام در خمین برگزار شد. 

 رئیس اداره ورزش و جوانان خمین بیان کرد: در این مراسم که خانواده شهید ورزشکار علی ترابی و نقی کمانی جانباز ۷۰ درصد و ورزشکار باسابقه تیم ملی فوتبال ۷ نفره، خیرین و اسپانسرهای ورزشی نیز حضور داشتند، از علی داودی  نایب قهرمان وزنه‌برداری المپیک توکیو ۲۰۲۰و  وحید نوری افتخارآفرین شهرستان خمین در رقابت‌های جودو پارالمپیک به همراه ۱۳۰ نفر از ورزشکاران افتخارآفرین و مدال آفرین سال‌های اخیر زادگاه امام تجلیل شد.

امجدی همچنین با اشاره به سفر وزیر ورزش به خمین گفت: قرار است در این سفر زمین چمن روستای قورچی باشی کلنگ زنی و مجموعه ورزشی خمین افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا