گیلان

افتخار آفرینی مرکز رشد بالینی گیلان در مسابقات جهانی آلمان

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، محمدرضا مبین عضو هیئت علمی و مدیر گروه جراحی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به‌همراه مزدا ادراکی و علیرضا فیض خواه از مرکز رشد بالینی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مدال برنز در مسابقات جهانی اختراعات آلمان را کسب کردند.

مسابقات جهانی نمایشگاه بین المللی اختراعات کشور آلمان، نورمبرگ “iENA ۲۰۲۱“ در چهارم نوامبر ۲۰۲۱ در نورمبرگ آلمان برگزار شد.

به طور متوسط همه ساله در حدود ۷۰۰ مخترع از ۴۰ کشور جهان در این رخداد بین المللی در مساحتی به متراژ شد ۹هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر نورمبرگ حضور می‌یابند.

 

آمار بازدیدکنندگان از این نمایشگاه به طور میانگین در حدود ۶۰ هزار نفر بوده که در حدود یک سوم از این بازدید کنندگان متخصصین و سرمایه‌گذاران کارخانه‌ها و مراکز مهم تولیدی جهان هستند.

 

در این رویداد جهانی از میان کشورهای شرکت‌کننده، اعضای فدراسیون بین المللی مخترعین جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا مبین، فوق تخصص جراحی سوختگی و ترمیمی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و رئیس بیمارستان ولایت رشت و مزدا ادراکی، دانشجوی دارو سازی و علیرضا فیض خواه دکتری حرفه ای پزشکی از مرکز رشد بالینی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ارائه اختراع دستگاه نگهدارنده و تنظیم کننده دوز های مختلف تجهیزات پزشکی مربوطه که برای نخستین بار در جهان ساخته شده، موفق به کسب مدال برنز در این رقابت جهانی شدند.

انتهای پیام۳۳۸۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا