اصفهان

افتخار مردم اصفهان پیشگامی در جمع کردن بساط فتنه ۸۸ است/ اصرار داریم همه فرمانداران استان انقلابی باشند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از تیران و کرون، محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان بعد از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان تیران و کرون ضمن تسلیت ایام دهه فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها اظهار داشت: در آستانه ۹ دی‌ماه هستیم و افتخار مردم اصفهان این است که ۸ دی‌ماه روز بصیرتشان است و معترضین به انتخابات آمدند و فصل‌الخطاب را زیر پا گذاشتند که امام مسلمین همه را  به تمکین قانون فرا خواندند.

وی ادامه داد: ۸ ماه کشور را در آشوب نگه‌ داشتند تا جایی که روز عاشورا مرتکب جنایت در تهران شدند و به مساجد و مراسم امام حسین حمله کردند و درون خودشان را نشان دادندو اینجا بود که ملت خونشان به جوش آمد چون به امامشان توهین شده بود.

جان‌نثاری افزود: مردم اصفهان مثل قبل از انقلاب کاملا مردمی و انقلابی‌تر آمدند و روز بصیرت شکل گرفت و همچون سیلی خروشان بساط فتنه و فتنه‌گر را جمع کردند؛ ۹ دی به کوری دشمنان حذف شدنی نیست چون یوم‌الله است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در ادامه گفت: شهرستان تیران و کرون یک شهرستان انقلابی متدین است با مردمی سراسر خوبی است که یکی از اصلی‌ترین علت‌هایش رزق حلال است، مردم آن تنبل نیستند کار می‌کنند و نان بازو خود را می‌خورند.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم باید مردمی باشد، مردمی بودن ادا و ژست نیست؛ مردمی یعنی با مردم زندگی کردن و درد آن‌ها را حس کند و اصرار داریم که همه فرماندارمان باید انقلابی و حامی جریانات انقلاب باشند.

حجت‌الاسلام حسین رشیدیان، امام‌جمعه تیران و کرون در ادامه این مراسم ابراز داشت: خدا را شاکریم که تغییر و تحولات دولت با این روزها گره خورده است. امروز  یاد و خاطره روح بزرگ سردار حاج قاسم سلیمانی همه چیزمان را به هم گره زده است.

وی افزود: طبیعت تغییر دولت‌ها تغییر مسئوولان است، همه باید از این مسئوولیت‌ها خداحافظی کنیم و خوشا به سعادت کسی که با افتخار این سمت‌ها را تحویل نفر بعدی می‌دهد.

رشیدیان افزود: شهرستان تیران و کرون دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که زمینه‌های بسیاری برای ارتقاء در آن وجود دارد از این رو از مسئوولین توقع داریم که در این شهرستان از نیروهای بومی و ظرفیت‌های قوی و شایسته که دارد استفاده شود. 

به گزارش برگزیده های ایران، مجید حججی با سابقه ۴۴ ماه در فرمانداری تیران جای خود را به علی محمدی‌کیا  داد؛ وی سابقه بخشدار مرکزی نجف‌آباد را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا