لرستان

افراد دغدغه‌مند و‌ جهادی در انتصابات مورد توجه باشند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی در نشست فصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان با تاکید بر انسجام و اتحاد نیروهای انقلابی اظهار کرد: به گفته مقام معظم رهبری هر چه زمان می‌گذرد اجتماع اصحاب حق را فوری تر احساس می‌کنیم.

وی افزود: به نظر می‌آید با اتحاد و انسجام نیروهای انقلابی خیلی از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی توانسته منتج به نتیجه شود، در لرستان نیز این جمع باعث خیرات زیادی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: استقرار دولت مردمی در کشور توسط بخشی از مردم لرستان و از قضا جمع حاضر اتفاق افتاده است.

قدرتی افزود: در لرستان زحمات زیادی کشیده شد و اتفاقات جالبی رخ داد، از جمله برگزاری همایش‌ها و تریبون‌ها و نمایشگاه‌های مختلف.

وی گفت: در دیداری که با رییس جمهور داشتیم، ایشان به جوانان امید زیادی داشته تاکید کردند که از جوانان مومن و انقلابی که تحول خواه هستند استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: ما به انقلاب سیاسی و بصیرتی در کشور نیاز داریم که با این دولت اتفاق خواهد افتاد.

قدرتی با اشاره به اینکه ۵۲ حزب اصولگرا در استان فعالیت دارد، عنوان کرد : این جمع یک جمع ایمانی و منسجم است که می‌تواند اتفاقات خوبی را در استان و کشور رقم بزنند.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های این جمع هم جلو‌افتادن زمان انتصابات و هم انتصاب افرادی است، یعنی افراد دغدغه‌مند، جهادی و کار آمد انتخاب شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: این جمع بنا دارد در آینده کارگاه‌هایی با محورهای معرفتی، فرهنگی، اجتماعی و بصیرتی برگزار کند، تا در وادی نرم افزاری هم تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا