گلستان

افزایش آمار تصادفات و خسارات جانی در گلستان

سردار سعید دادگر در گفت و گو با خبرنگار برگزیده های ایران در گرگان با اشاره به کشف ۶۰ درصدی سرقت‌ها در گلستان اظهار کرد: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی در راستای ارتقاء امنیت و شاخص‌های امنیتی در سطح استان، بحث مقابله با سرقت است.

وی تصریح کرد: در همین راستا با تلاش کارکنان انتظامی استان از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۶۰ درصد سرقت‌ها کشف شده است، ضمن اینکه در این مدت میزان وقوع سرقت‌های منزل ۱۳ درصد، اتومبیل ۲۵ درصد، سرقت موتورسیکلت ۲۷ درصد، سرقت احشام ۲۷ درصد و در جمع کل سرقت‌های مهم نیز هفت درصد کاهش سرقت را شاهد هستیم.

* مقابله با سرقت‌های خرد با جدیت در دستور کار پلیس است/ کشف بیش از هشت تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در گلستان

فرمانده انتظامی گلستان گفت: مقابله با سرقت‌های خرد با جدیت در دستور کار پلیس است چرا که اینگونه جرایم هم پلیس و هم شهروندان را آزار می‌دهد.

وی  تاکید کرد: در حوزه مقابله با موادمخدر و عناصر تهیه و توزیع آن نیز از ابتدای سال تاکنون بیش از هشت تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش را شاهد هستیم، ضمن اینکه طی این مدت ۱۷۷ نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع موادمخدر و بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر از خرده‌فروشان مواد افیونی دستگیر شدند.

دادگر خاطرنشان کرد: در جمع کل تصادفات شاهد ۹ درصد افزایش تصادفات بوده‌ایم و در خصوص جانباختگان تصادفات هفت درصد و در رابطه با مصدومان تصادفات نیز چهار درصد افزایش داریم که می‌طلبد برای کاهش آمار همه دستگاه‌ها و آحاد مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/۲۳۰۷/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا