قم

افزایش نماینده‌های قم در سری B والیبال ایران

به گزارش برگزیده های ایران از قم، پس از برگزاری جلسه هماهنگی بین مسؤولان آزمایشگاه بوعلی و هیات والیبال استان قم به منظور هماهنگی حضور برای حضور این تیم در رقابت‌های دسته اول باشگاه‌های کشور، حضور این تیم به عنوان دومین نماینده قم در لیگ ۱۴۰۰ ایران قطعی شد.

در این جلسه با حضور هندیانی و مسعودی به نمایندگی از آزمایشگاه بوعلی قم، محمدمهدی حلوایی رئیس هیات والیبال و همچنین نایب‌رئیس هیات و مدیرعامل باشگاه موج‌نوین در مورد موضوعات مختلف از جمله چگونگی حضور این تیم در رقابت‌های سری B باشگاه‌های کشور بحث و تبادل نظر شد.

با توافق طرفین در نهایت مقرر شد این مجموعه با استفاده از ظرفیت باشگاه موج‌نوین در رقابت‌های سری B لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور شرکت کند، بدین‌ترتیب تیم مردان آزمایشگاه بوعلی دومین نماینده استان قم پس از مقاومت در این سری از رقابت‌های باشگاهی ایران خواهد بود.

خبر دیگر از والیبال استان قم به حضور تیم‌های ساحلی قم در مسابقات قهرمانی کشور در مشهد مقدس اختصاص دارد، در حالی که اسماعیل بداقی به عنوان مربی هدایت این تیم‌ها را بر عهده گرفت و تیم زیر ۱۸ سال با ترکیب سهیل شمس‌علی، علی موحد و نیما مقتصدی به مصاف حریفان رفت.

همچنین تیم رده سنی زیر ۲۰ سال با حضور علیرضا طالب‌بخشایش و علی اصفهانی به سرپرستی ابوالفضل رضایی، تیم دوم زیر ۲۰ سال با ترکیب علیرضا خندان‌نعمتی و شهریار ده‌جانی به سرپرستی امیررضا خندان‌نعمتی و تیم زیر ۲۲ سال با ترکیب علی جساس و امیرمهدی حیدری به مربیگری سیدامیر دهنوی با حریفان رقابت کردند.

با برنامه‌ریزی مرحله دوم گزینش بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان ایران دو والیبالیست قمی به نام‌های سیدامیرحسین برقعی و محمد ارمغانی در مرحله دوم گزینش تیم ملی نوجوانان پسر حضور دارند، در حالی که کادر فنی تیم ملی نوجوانان پسر کشورمان برنامه زمان‌بندی اردوهای مرحله دوم گزینش را بر اساس پست‌ها اعلام کرده و نماینده‌های قم تا پنجم آبان در اردو هستند.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا