تهران

افزایش کلانتری نیاز جدی شهر پرند است/ فعالیت گشت‌های رضویون و ثارالله در شهر جدید پرند

افشین ارشدی فرمانده سپاه ناحیه حیدر کرار پرند همزمان با ایام هفته بزرگداشت بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران در خصوص امنیت پایدار برای شهر پرند اظهار کرد: نیاز به افزایش کلانتری‌ها، پرسنل و تقویت اساسی در ساختار ناجای شهر پرند با جمعیت بالای ۳۵۰ هزار نفری شهر بسیار مهم می‌باشد که امیدواریم مسئولین استان و شهرستان در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: مجموعه سپاه پرند در تعامل با مسؤولان ذی‌ربط به دنبال توسعه ساختار ناجا در پرند می‌باشد، البته تا تحقق این موضوع، بنا درخواست‌های مکرر مردمی و همکاری با نیروی محترم انتظامی در جهت ایجاد امنیت پایدار در سطح شهر گشت‌های اقتدار ثارالله و گشت رضویون از شهریور سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه پرند در ادامه گفت: گشت‌های ثارالله و رضویون به دستور فرمانده محترم سپاه و با هماهنگی کامل دادستان، دادگستری و ناجا به صورت پیاده، موتوری و خودرویی راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: گشت‌های رضویون و ثارالله از حدود ساعت ٢۱ تا صبح روز بعد در حال گشت‌زنی در مناطق مختلف شهر هستند و تامین امنیت، جلوگیری از سرقت، مواد مخدر و موضوعات امنیتی در دستور کار این گشت‌ها قرار دارد.

ارشدی در پاسخ به این سوال که مردم چگونه اطلاعات خود را به این گشت‌ها اعلام کنند گفت: طبق هماهنگی به عمل آمده بین سپاه و نیروی انتظامی، همشهریان محترم کافیست با شماره ۱۱۰ تماس تماس گرفته و گزارش‌های خود را اعلام کنند.   

وی در پایان گفت: نیاز به افزایش کلانتری‌ها، پرسنل و تقویت اساسی در ساختار ناجای شهر پرند با جمعیت بالای ۳۵۰ هزار نفری شهر بسیار مهم می‌باشد که امیدواریم مسئولین استان و شهرستان در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا