اخبار روز

افزایش گیت‌های ورود و خروج زائران در مرز عراق/ توسعه چاپ گذر زیارتی ‌در استان‌ها + فیلم

افزایش گیت‌های ورود و خروج زائران در مرز عراق/ توسعه چاپ گذر زیارتی ‌در استان‌ها + فیلم

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از مرز چذابه، سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان در سفر به خوزستان، پس از بازدید و رصد میدانی زیرساخت های مرز شلمچه در حوزه فراجا، به مرز چذابه رفت تا در جریان وضعیت ورود و خروج زائران در این مرز قرار بگیرد.

‌سردار رادان: زائران اربعین سریعاً برای تهیه گذرنامه اقدام کنند

وی در این بازدید اظهار داشت: پیشرفتی که مجموعه کارها برای آمادسازی مسیری توأم با آرامش، آسایش و ایمن بودن برای مردم باشد به همت همه مسولان صورت گرفته است‌.

فرمانده انتظامی کل کشور در ادامه افزود: تعداد گیت‌ها در مرز چذابه افزایش داشته که همین امر سبب سرعت خدمت‌رسانی به مردم برای ورود و خروج را در بر دارد.

.

سردار رادان با بیان اینکه گذرنامه کسانی که در سال۱۴۰۰ اعتبارش تمام شده با مراجعه به مراکز گذرنامه تمدید کنند گفت: چاپ گذر زیارتی را در استان هاتوسعه داده‌ایم به عنوان مثال در استان خوزستان به غیر از اهواز، سه شهرستان دیگر استان مجهز می ‌شود تا بتواند گذر زیارتی ارزان قیمت تهیه کند و در اختیار مردم قرار بدهد.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی مردم سوسنگرد، آبادان و خرمشهربه زائران اربعین  گفت: مقرر شده در این سه شهرستان از استان خوزستان زیرچاپ گذرنامه زیارتی انجام بشود.

اربعین 1402 , اربعین 1402 , اربعین 1402 , اربعین 1402 , اربعین 1402 , اربعین 1402 ,

/۷۳۵/.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا