اجتماعی

افزایش ۳۵ درصدی خدمات به بیماران صعب‌العلاج در مؤسسه امدادگران عاشورا

افزایش ۳۵ درصدی خدمات به بیماران صعب‌العلاج در مؤسسه امدادگران عاشورا

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، نصرالله فتحیان؛ مدیرعامل خیریه امدادگران عاشورا با اشاره به اهدای ۱۱۰ بسته خدمات دارویی بهداشتی خدمات پاراکلینیکی و تغذیه‌ای از سوی این خیریه اظهار کرد: من و همه افرادی که این خیریه را تشکیل داده‌ایم افتخارمان این است که به شما خدمت کنیم. از عید غدیر سال گذشته تاکنون بیش از ۱۰۰ مرتبه به عیادت شما آمدم و هدیه متبرکی از آستان مقدس ائمه(ع) برای شما آوردم.

 وی افراد حاضر در جشن را قهرمان واقعی خطاب کرد و گفت: واقعاً بعضی از شماها قهرمانان مبارزه با این بیماری سخت هستید و همه همّ و غمّ من این است که از درد و آلام شما کم کنم و خدا را شکر می‌کنیم که خدا این توفیق را به من عنایت کرده است.

تأمین داروی فاکتور ۸ بیماران هموفیلی تا هفته آینده

فتحیان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم خیرین را گرد هم جمع کنیم و باور داریم به برکت دعای شما مسیر خدمت‌رسانی گشوده می‌شود؛ در این خیریه می‌خواهیم صدای شما که به تعبیر امام خمینی(ره) ولی نعمت ما هستید، باشیم و همه ما دغدغه داریم گره از کار شما باز کنیم.

یکی از اتفاقات خوب در جریان حمایت‌ها از بیماران صعب‌العلاج در جریان همین جشن، اهدای ۱۱۰ بسته خدمات دارویی بهداشتی خدمات پاراکلینیکی و تغذیه به تمام شعب امدادگران عاشورا که به بیش از ۵۰ شبعه می‌رسد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد تا این لحظه هزاران خدمت به بیماران انجام شده و همچنان در حال انجام است. در سال ۱۴۰۲ خدمات‌ به بیماران و مددجویان، با حمایت خیرین، خدمات‌ به بیماران ۳۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

اتفاق دیگری که در این مؤسسه خیریه همزمان با دهه امامت و ولایت افتاد، تفاهم‌نامه همکاری این مؤسسه با قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران بود.

در این جلسه مطرح شد که یادگاران جنگ و بهداری دفاع مقدس یکی از شئون عاقبت به خیری را در کمک به مردم محروم می‌دانند امدادگران عاشورا قرارگاه همیاری و دستگیری از بیماران محروم و صعب‌العلاج است.

به گفته مدیرعامل این خیریه، مددجویان این موسسه به خاطر هزینه‌های گزاف درمان بیماری سرطان در شرایط خاص‌اند. امدادگران عاشورا در ۲۱ سال خدمت عاشقانه و داوطلبانه به بیش از ۸۵ هزار بیمار سرطانی و صعب العلاج خدمت‌رسان کمک کرده است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا