خراسان شمالی

افزایش ۶۰ درصدی قبول‌شدگان فرزندان مددجوی خراسان شمالی در دانشگاه‌های دولتی

به گزارش برگزیده های ایران از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه ها با اعلام افزایش ۶۰ درصدی قبول‌شدگان فرزندان مددجو در دانشگاه‌های دولتی، اظهارکرد: امسال بیش از ۴۳ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد موفق به راه‌یابی در دانشگاه‌های دولتی سطح کشور شدند.

وی افزود: قبول‌شدگان امسال نسبت به سال قبل بیش از ۶۰ درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به اقدامات مثبت این نهاد در حوزه حمایت تحصیلی از فرزندان مددجوی در آستانه کنکور اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات تحصیلی به دانش‌آموزان تحت حمایت با استفاده از امکانات بنیاد علمی آموزشی مختلف از مهم‌ترین عوامل موفقیت دانش‌آموزان این نهاد در کنکور سال جاری بوده است.

الهی راد گفت: طبق این تفاهم‌نامه دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان از بورسیه تحصیلی بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان تحت حمایت دارای معدل ۱۷ و بالاتر از آزمون‌های برنامه‌ای و کتب کمک‌آموزشی خود به‌صورت رایگان بورسیه و بهره‌مند می‌شوند.

وی بابیان اینکه ۵۷۰ نفر از دانش‌آموزان این نهاد امسال در آستانه کنکور قرار دارند افزود: ۳۵۰ نفر از این افراد تاکنون بورسیه تحصیلی شده‌اند.

الهی راد گفت: هم‌اکنون بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند که ۱۵۰ نفر از این افراد نخبه در رشته‌های ورزشی، تحصیلی، قرآنی، علمی و غیره هستند.

انتهای‌پیام/ز


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا