اخبار روز

افزایش ۸۹ درصدی تردد زائران اربعین از پایانه مرزی تمرچین/ گزارش خبرنگار برگزیده های ایران از مرز تمرچین + فیلم

افزایش ۸۹ درصدی تردد زائران اربعین از پایانه مرزی تمرچین/ گزارش خبرنگار برگزیده های ایران از مرز تمرچین + فیلم

– اخبار استانها –

پیمان آرامون در گفت‌و‌گو با خبرنگار برگزیده های ایران در ارومیه، اظهار داشت: از ۲۷ مردادماه تاکنون، حدود ۵۰ هزار زائر اربعین حسینی از پایانه مرزی تمرچین تردد کردند که در مقایسه با سال گذشته رشد ۸۹ درصدی ارد.

وی افزود: از این میزان تردد، ۱۶ هزار زائر ورودی و ۳۵ هزار زائر خروجی هستند که اوج ترددها تاکنون به روزهای پنجم و ششم شهریور اختصاص دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی،بیان داشت: بالغ بر ۳۰ هزار نفر از مترددان مرز تمرچین را زائران ایران و مابقی را زائران خارجی تشکیل می‌دهند.

تردد بی‌دردسر‌ از مرز تمرچین به سمت کربلا/ خلوت، خنک‌، مقداری گران‌تر + فیلم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای افزایش علاقه مندی زائران جهت تردد از پایانه مرزی تمرچین به سمت عتبات عالیات، اظهار داشت: اجرای طرح‌های مختلف ایمنی، راه‌اندازی روشنایی، اجرای طرح‌های روکش آسفالت، خط کشی، نصب تابلو و علائم در کلیه محورهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین و همچنین تامین ناوگان مورد نیاز و پیگیری‌های استاندار در راستای شبانه‌روزی شدن فعالیت مرز برای تردد زائران و رایزنی مقام عالی استان با کشور مقابل در راستای کاهش هزینه‌های سفر از جمله دلایل این استقبال است که در روزهای آینده افزایش بیشتری را شاهد خواهیم بود.

.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا