Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
افزایش 5 برابری صادرات شیرخشک از چهارمحال و بختیاری - خبرگزاری برگزیده های ایران
چهارمحال و بختیاری

افزایش ۵ برابری صادرات شیرخشک از چهارمحال و بختیاری

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی گفت: در یکسال اخیر ۳۶۸ هزار و ۵۸۲ کیلوگرم انواع شیرخشک از تنها کارخانه صنعتی استان به خارج از کشور صادر شده که این میزان صادرات از نظر وزنی پنج برابر مدت مشابه سال قبل است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: صادرات شیرخشک از استان ۸۵۹ هزار و ۴۷۳ دلار صرفه‌جویی ارزی به همراه داشته است که از نظر ارزشی هم ۳۶۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن رشد یافته است.

وی اظهار داشت: محموله صادراتی شیرخشک نوزاد استان بیشتر با برند لاکتومیل به بازار کشور‌های عراق، سوریه، لبنان، افغانستان، ونزوئلا کویت و ترکیه ارسال شده که با استقبال مصرف کنندگان روبرو شده است.

رستمی با بیان اینکه روند صادرات محصولات با اولویت شیرخشک نوزاد منجر به دستیابی به بازار‌های بیشتر منطقه می‌شود، افزود: کارخانه شیرخشک چهارمحال و بختیاری با سرمایه‌گذاری بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار تن شیرخشک فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/۶۸۰۲۳/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا