اخبار ورزشی

افشین: کیفیت بازی تیم ملی در ادامه جام بهتر هم می‌شود

افشین: کیفیت بازی تیم ملی در ادامه جام بهتر هم می‌شود

– اخبار ورزشی –

آرش افشین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره وضعیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، اظهار داشت: تیم ملی شرایط خیلی خوبی دارد و بازیکنان باتجربه بین‌الملی خیلی می‌توانند به تیم کمک کنند. در حال حاضر بیشتر بازیکنان تیم ملی در چند رویداد مختلف کنار هم بازی کرده‌اند. این موضوع به تیم ملی خیلی کمک می‌کند. امیدوارم شاهد موفقیت آنها در این جام باشیم.

محمدی: دل‌ها در این اردوی تیم ملی به هم نزدیک‌تر است/ به‌خاطر شکست فلسطین مغرور نمی‌شویم

وی در مورد نقاط قوت شاگردان قلعه‌نویی، عنوان کرد: تیم ملی از لحاظ نفرات خیلی قوی است و بازیکنان حاضر در ترکیب خلاقیت فوق العاده بالایی دارند. این موارد وقتی کنار هم جمع می‌شود، نشان‌دهنده یک تیم قوی است. با این حال یکی از مشکلات تیم ملی این است که پیش از جام ملت‌ها کمتر کنار هم حاضر بودند و هر چقدر جام جلوتر برود، شناخت‌‎ متقابل‌شان از یکدیگر بیشتر و کیفیت بازی تیم ملی بالاتر می‌رود.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران راجع‌ به مدعیان قهرمانی جام ملت‌ها گفت: فوتبال طوری نیست که قابل پیش‌بینی باشد و به راحتی نمی‌توان گفت کدام تیم قهرمان می‌شود اما ژاپن، استرالیا و عربستان شانس بیشتری برای قهرمانی دارند. باز هم باید بازی‌ها را دید شاید اتفاقات ناگهانی جریان مسابقه را تغییر دهد. برای مثال ژاپن که جزو مدعیان است مقابل ویتنام و شاگردان فیلپ تروسیه دو بر یک عقب افتاد و شوک عجیبی بود. تیم ما راحت از مرحله گروهی صعود می‌کند؛ اما کسب عنوان قهرمانی را خیلی سخت می‌بینم. هر چند مطمئنم بچه‌ها با نهایت توان و تلاش در زمین حاضر می‌شوند.

«با وجود توانایی بالای فوتبال در هر دو سطح ملی و باشگاهی به حق خودت نرسیدی، بهترین خاطره‌‌ات از دوران ملی پوش‌بودن، چیست؟» افشین در واکنش به این جمله عنوان کرد: بهترین خاطره‌ام بازی  تیم ملی مقابل امارات بود که نتیجه ۳ بر یک پیروز شدیم. در آن مسابقه گل زدم، کارت زرد گرفتم و اخراج شدم. جریان بازی بالا و پایین زیاد داشت اما در نهایت برنده شدیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا