گلستان

اقتدار ایران اسلامی به برکت وحدت اجزای مختلف نظام محقق شد/ رمز پیروزی انقلاب در جهان وحدت است

رحمت‌الله نوروزی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران در گرگان اظهار کرد: محور وحدت‌همه مسلمین وحدت و همفکری رسول اکرم (ص) با مردم در زمان خود است، در قرآن‌کریم نیز آیه «واعتصموا بحبل الله جمعیا و لا تفرقوا» بیانگر لزوم وحدت و رسیدن به کمال است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با وحدت، انسجام و یکپارچگی مردم ایران به پیروزی رسید و در هشت سال دفاع مقدس و این سال‌ها با وحدت مردم و  مسوولان در همه حوزه‌ها توانستیم ضمن مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان، به استقلال و خودکفایی در برخی از حوزه‌ها برسیم.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای عبور کشور از مشکلات‌ موجود و تحریم‌های اقتصادی باید همه مسوولان با یکدیگر وحدت داشته و برای توسعه کشور گام بردارند.

* ۳ قوا در سایه سار وحدت و ولایت به مردم خدمت کنند

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در راستای حل مشکلات مردم تلاش می‌کند، ادامه داد: خوشبختانه دغدغه دولت آقای رئیسی رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بوده و سه قوای کشور با همدلی و وحدت در سایه‌سار ولایت فقیه باید در مسیر خدمت به مردم و نظام‌ جمهوری اسلامی گام بردارند.

نوروزی گفت: رمز و عامل پیروزی انقلاب اسلامی وحدت همه مردم ایران و همدلی مسوولان بوده و تقویت این وحدت در انجام مذاکرات در مجامع بین‌المللی تاثیر بسزایی در انجام تعهدات کشورهای مقابل خواهد داشت.

انتهای پیام/۲۳۰۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا