Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
اقتصاد مشکل دارد چون مردمی نیست/ بنای دولت این است که مردمی باشد - خبرگزاری برگزیده های ایران
سیاسی

اقتصاد مشکل دارد چون مردمی نیست/ بنای دولت این است که مردمی باشد

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی برگزیده های ایران، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور  در جمع نخبگان و فعالان فرهنگی اجتماعی ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) گفت: تقارن ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در یک روز، رمز و رازی دارد و شاید این باشد که آشنایی با مکتب پیامبر گرامی اسلام(ص) را باید از زبان امام صادق(ع) شنید. 

وی افزود: اولین ویژگی پیامبر اکرم(ص) که در قرآن کریم آمده و برای همه دست‌اندرکاران و کارگزاران درس محسوب می‌شود، این است که رسول اکرم(ص) از خود شماست و کسی که از مردم باشد، از همه حال آنها باخبر بوده و برای به سامان رساندن امور آنها تلاش می کند؛ چنین ویژگی باید در تمامی مسئولان باشد و در دولت سیزدهم نیز تلاش می شود تا این ویژگی ها نمایان شود. 

حسینی با اشاره به تلاش مسئولان برای رفع مشکلات تصریح کرد: مسئولان باید برای پیشرفت و ترقی مردم، رفع مشکلات آنها و به کمال رسیدن ملّت از جمیع جهات تلاش کنند. 

وی گفت: بنای دولت این است که مردمی باشد، هدف از سفرهای رئیس جمهور به استان های مختلف کشور نیز این است که از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند و شنوای حرف مردم باشد؛ وقتی رنج مردم دیده شود، به راحتی نمی توان ساکت نشست و قطعاً برای رفع مشکلات تلاش خواهد شد. 

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به جلسات دولتمردان و رئیس جمهور با نمایندگان، خاطرنشان کرد: ارتباط با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بیان مشکلات از سوی وکلای ملّت جزو اولویت های دولت محسوب می شود. 

وی افزود: اگر اقتصاد مشکل دارد به این دلیل بوده که مردمی نیست و مدیریت آن در اختیار افراد خاصی است. 

حسینی اضافه کرد: افزایش تولید، رونق اقتصادی و رفع موانع واحدهای تولیدی جزو اولویت های مهم دولت است. 

وی گفت: پروژه‌های نیمه تمام زیادی که بار سنگینی برای دولت محسوب می شود، در کشور وجود دارد اما باید به سرانجام برسند. 

حسینی تاکید کرد: انتصابات با دقت انجام می شود چرا که شایستگی افراد مهم بوده و منصوبین باید طرح و ایده برای تمام حوزه‌ها داشته باشند. 

وی افزود: مسئولان فعلی روحیه دلسوزانه دارند و شبانه روز در حال تلاش هستند؛ در حوزه بهداشت گام بلندی برداشته شده و نمود آن با برگزاری اجتماع بزرگی که در خدمت مقام معظم رهبری بودند، مشاهده شد. 

حسینی اظهار داشت: در جامعه نباید به دنبال دوقطبی سازی و درگیری باشیم چرا که وقت اندک بوده و مشکلات زیاد هستند. 

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: کار و برنامه فراوان است اما اگر مرد میدان باشیم، امور به خوبی پیش می رود و الطاف خداوند نیز شامل حال مردم و مسئولان می شود. 

** ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به مقام شهدای ۱۵ خرداد 

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در بخشی از این برنامه به همراه فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با حضور در پل تاریخی باقرآباد (مشهد شهدای ۱۵ خرداد ۱۳۴۲) به مقام شامخ این شهدای والامقام ادای احترام کرد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا