Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
اقدامات اخیر وزارت بهداشت در انجام واکسیناسیون بسیار دلگرم‌کننده است - خبرگزاری برگزیده های ایران
سلامت

اقدامات اخیر وزارت بهداشت در انجام واکسیناسیون بسیار دلگرم‌کننده است

به گزارش روز جمعه برگزیده های ایران از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهدی طغیانی افزود: با شیوع کرونا اقتصاد کشورها از جمله ایران تحت الشعاع این موضوع قرار گرفته است و تا زمانی که این مشکل رفع نشود، با مشکلات اقتصادی به ویژه در بخش کسب و کارها و گردشگری مواجه هستیم و تا کرونا از بین نرود این مسائل هم وجود دارد.
 
وی با اشاره به اقدامات اخیر وزارت بهداشت در زمینه تزریق واکسن کرونا، اظهار داشت: واکسیناسیون بسیار منظم انجام شده که خود قابل قدردانی است.
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت فاصله‌گذاری و پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم، بتوانیم این بیماری را تحت کنترل درآوریم و زندگی مثل سابق شود.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: در سفرهای استانی، مدیرانی که از نزدیک در جریان امور قرار می‌گیرند، می‌توانند با تغییرات فرایندی، سیاستگذاری‌هایی اعمال کنند تا مشکلات به بهترین وجه رفع شود.

به گزارش برگزیده های ایران، تاکنون ۵۵ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۱۲۸ نفر دُز اول، ۴۱ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۲۳۷ نفر دُز دوم و ۳۹۸ هزار و ۸۸۱ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۹۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۲۴۶ دُز رسیده است.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا