اخبار ورزشی

اقدام خودسرانه سنگربان آبی‌های اهوازی برای درمان/ گروسیان در اختیار باشگاه استقلال خوزستان قرار گرفت

اقدام خودسرانه سنگربان آبی‌های اهوازی برای درمان/ گروسیان در اختیار باشگاه استقلال خوزستان قرار گرفت

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، باشگاه استقلال خوزستان بیانیه‌ای درباره وضعیت فرزین گروسیان به شرح زیر صادر کرد:

پس از گذشت چند هفته از دیدار استقلال خوزستان مقابل تراکتور که مسبب مصدومیت فرزین گروسیان دروازه‌بان باشگاه استقلال خوزستان شد، این دروازه‌بان متوجه وخامت مصدومیت خود نشده بود و با همین شکل، کار را در تمرینات و مسابقات دنبال کرده و اکنون به دلیل افزایش درد و شرایط سختی که مواجه شده، با مراجعه مجدد به پزشک متوجه شکستگی دستش شده و مراحل درمانی را اکنون پس از سپردن دست خود به تیغ جراحان پشت سر خواهد گذاشت.

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان: بدشانسی آوردیم اما حتماً در لیگ برتر باقی می‌مانیم

وی که در زمان استراحت و گذراندن تعطیلات لیگ بود، می‌بایست فرصت غنیمت می‌شمارد و شرایط مصدومیت خود را با بهبود می‌بخشید، اما در اقدامی غیر حرفه‌ای دست خود را به دست طبیبان محلی و سنتی سپرده تا از این طریق شاید مداوا شود که متأسفانه همین امر باعث شد دستش آسیب جدی‌تر ببیند و مجبور به جراحی نماید و می‌بایستی چندین هفته از تمرینات و مسابقات دور بماند که در چنین  شرایطی، واقعاً تیم را دچار مشکل نموده است.

این رفتار غیر حرفه‌ای از  گروسیان باعث شد تا پورموسوی، او را در اختیار مدیریت باشگاه قرار بدهد تا برای ادامه همکاری این بازیکن تصمیم‌گیری کنند.

لازم به ذکر است گروسیان که مقابل تراکتور تبریز از ناحیه دست مقداری آسیب دیده بود، با چند روز استراحت به تمرینات تیم خود برگشت  و در مقابل ذوب‌آهن اصفهان در ترکیب قرار گرفت و به میدان رفته بود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا