اصفهان

اقدام دریادلان سپاه، موضع قدرت دیپلمات‌ها را در مذاکرات پیش رو همراه دارد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، حجت‌الاسلام محمود بنی‌جمالی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چادگان ضمن تبریک روز ۱۳ آبان، اظهار داشت: از مهم ترین وقایع هفته گذشته، اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران اسلامی در زمینه حفاظت از مرزهای آبی و نفتکش‌های ایرانی بود.

امام‌جمعه چادگان افزود: به سهم خود از آنها تشکر و قدردانی می‌کنم؛ این اقتدار نظامی باعث می‌شود کسانی که قرار است در آینده‌ای نزدیک راجع به مسائل هسته‌ای گفتگو کنند، از موضع قدرت وارد مذاکره با کشورهای اروپایی شوند. این نشان می‌دهد آنجا که ما به منویات رهبری عمل کردیم، موفق بودیم و اگر در  اقتصاد نیز به همان منویات عمل کنیم، به اقتصادی پایدار و شکوفا خواهیم رسید.

وی تصریح کرد: امروز، روز فرهنگ عمومی است و شورای فرهنگ عمومی در شهرستان با ریاست امام‌جمعه، دبیری اداره ارشاد و نایب رئیسی فرماندار فعالیت می‌کند و در شورای عمومی شهرستان، مصوبات خوبی تصویب شد که متاسفانه با شیوع بیماری کرونا، برخی از آن ها معلق ماندند.

بنی‌جمالی تصریح کرد: وظیفه این شورا نرم‌افزاری است نه کارهای سخت افزاری مرتبط با فرمانداری و دولت از جمله مصوبات این شورا، برگزاری کلاس‌های آموزش مهارت‌های اجتماعی که منجر به جلوگیری از فروپاشی خانواده‌ها می‌شود، بود. این برنامه در آینده‌ای نه چندان دور اجرا خواهد شد.

امام‌جمعه چادگان تصریح کرد: متقین که غیر خدا را کوچک می‌بینند، خودبرتربین نمی‌شوند و یک نوع حقیر دیدن مخلوقات خداوند این است که با این که غیر خدا برای فرد بی‌ارزش می‌شود ولی برای دیگر موجودات احترام قائل است.

وی بیان داشت: در نگاه دیگر که نگاه استکباری است، مستضعفین حقیر بوده و ارزش احترام ندارند. اگر ما به انسانی که خود نیازمند است امید ببندیم، مشکلات ما روز به روز افزایش می‌یابند و تفکر در عوالم هستی می‌تواند راهی برای پی بردن به عظمت خدا باشد. انسانی که خدا در نظرش بزرگ شد، دیگر برایش گناه کردن معنی ندارد.  

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا