گیلان

اقدام عجیب نماینده فوتسال گیلان در یک قدمی صعود!

به گزارش برگزیده های ایران از لاهیجان، عصر امروز تیم کیا میدان نماینده فوتسال گیلان در لیگ دسته یک جوانان کشور دقایقی قبل از آغاز دیدار حساس و سرنوشت سازش مقابل نماینده ارومیه با بیانیه‌ای جامعه ورزش و فوتسال گیلان را شوک عجیبی فرو برد و اعلام کرد که قصد پیروزی در این دیدار را ندارد و نمی‌خواهد به مرحله بعدی صعود کند. 

تیم کیامیدان با شکست تیم‌های قدرتمند سپاهان اصفهان و فرش آرا مشهد توانسته بود راه صعودش به مرحله پایانی لیگ دسته یک هموار کند اما آن‌ها تصمیم گرفتند که باعدم صعود به مراحل بالاتر لیگ کشور هزینه‌های بیشتری را به تیم خود تحمیل نکنند، زیرا هیچکسی در این مسیر سخت یاری رسان آن‌ها نیست. 
قبل از این نیز این باشگاه در اقدامی جنجالی تمام بنرهای داخل سالن محل برگزاری مسابقات که شامل خوش آمد گویی به مسئولین و مقامات را به دلیل بی‌خیالی و بی‌عملی مسئولین جمع آوری کرده بود. 

اما در آغاز این بیانیه نوشته شده است که: این متن ساعتی پیش نوشته شده و هم اکنون – در فاصله چند دقیقه به شروع مسابقه آخر ما – در برابر تیم آروم آلیاژ ارومیه منتشر می‌شود. 
شرایط جدول مسابقات به گونه‌ای ست که با توجه به دو پیروزی متوالی مقابل تیم‌های فرش آرا مشهد و سپاهان اصفهان، دیگر نه تنها خطر سقوط تیم ما را تهدید نمی‌کند‌ای بسا با پیروزی در مسابقه امروز می‌توانیم به جمع هشت تیم مرحله نهایی لیگ دسته اول جوانان کشور صعود کنیم و آنجا، کمتر از یک ماه آینده، در تلاش برای کسب سهمیه لیگ برتر چالش جدیدی داشته باشیم. 
این متن را در این لحظات منتشر می‌کنیم چون هم اکنون بازیکنان داخل زمین هستند و مطالعه آن و اطلاع از تصمیم ما برایشان ممکن نیست. 
ما، مدیریت و کادر فنی، تصمیم گرفته‌ایم برای پیروزی در این مسابقه و صعود به مرحله نهایی تلاشی نکنیم. 
تلاش نکنیم چون پیروزی در این مسابقه متضمن صعود و صرف هزینه‌های ریالی سنگینی طی یک ماه آتی خواهد بود و تهیه این پول دیگر برای باشگاه کیامیدان مقدور نیست. 
ما تصمیم گرفته‌ایم صعود نکنیم و سقف‌مان را با توجه به حضور تیم امیدمان در همین سطح، علی الحساب لیگ دسته اول کشور بدانیم. 
ما تصمیم گرفته‌ای گام‌های بزرگتر از توانمان بر نداریم و همچون گذشته فقط و فقط به توانایی‌ها و داشته‌های خودمان متکی باشیم. 
در انت‌ها این متن نوشته شده است که: پذیرش این واقعیت البته ممکن است بسیار مشکل باشد اما ما پذیرفته‌ایم که در روزگاری هستیم که «هیچ کس با هیچ کس سخن نمی‌گوید، که خاموشی به هزار زبان در سخن است…» ما به نوعی اتانازی ورزشی دست می‌زنیم و از شادی‌ها و هیجانات متعارف خود را مبرا می‌کنیم تا با بازسازی ساختار باشگاه و تعالی امور فنی‌مان همچون گذشته سربه زیر و سخت به سطح تازه‌ای از فوتسال برسیم. 

به گزارش فارس در پایان مسابقات نیز تیم کیامیدان به تساوی در مقابل اروم آلیاژ ارومیه رضایت داد تا از صعود به مرحله بعد بازی ماند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا