کهگیلویه و بویراحمد

اقدام متفاوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش برگزیده های ایران از از یاسوج حضور مسئولان در بین مردم به هر مناسبتی و در هر مکانی موجب اعتماد هر چه بیشتر مردم به مسئولان خواهد شد به خصوص در سال‌هایی که مشکلات سخت اقتصادی را پشت سر می‌گذاریم همین حضور در میان مردم موجب ایجاد روحیه خواهد شد.

بی‌شک یکی از مکان‌هایی که حضور مسئولان را بیش از همه می‌طلبد مصلاهای نماز جمعه است مکانی که مشکلات مردم از تریبون آن بیان می‌شود و مردم رو در رو و چهره به چهره مسئولان را مشاهده می‌کنند و می‌توانند پاره‌ای از مشکلات را به سمع و نظرمسئولان برسانند.

در سال‌های اخیر به خصوص هشت سال گذشته آن گونه که مشاهده می کردیم کمتر مسئولان در این مراسم هفتگی حضور داشتند و استانداران و معاونین نیز به مانند سایر مسئولان حضور کمرنگی در نماز جمعه از خود نشان دادند.

اما با تغییر دولت و تغییرات مدیریتی در هفته‌های اخیر شاهد حضور استاندار و معاونین در نماز جمعه یاسوج هستیم که فرصتی برای شنیدن مشکلات مردم فارهم می‌کند.

حال جای امیداوری است که مسئولان استانی بیش از گذشته در این مراسم هفتگی شرکت داشته باشند چرا که یکی از نشانه‌های مدیر در تراز انقلاب شرکت و حضور در برنامه‌های این چنینی و نشستن در کنار مردم است.

هر چند مسئولان همواره مردم را دعوت به معروف می‌کنند اما در سال‌های اخیر کمتر دیده شد که خود مسئولان در چنین مراسمات و برنامه‌هایی شرکت داشته باشند.

 

 انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا