البرز

البرز، جزو استان های برتر کشور در تعدد تحقق پروژه‌های بزرگ است

البرز، جزو استان های برتر کشور در تعدد تحقق پروژه‌های بزرگ است

به گزارش برگزیده از البرز؛ «مجتبی عبداللهی» روز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه در حاشیه جلسه هماهنگی برای تشییع پیکر شهدای گمنام در استان، اتحاد و انسجام حاکم در استان را مثال‌زدنی اعلام کرد و افزود: این تعامل و هم‌افزایی در نظر ریاست جمهور نیز قابل تقدیر بود و از سوی دیگر نیز استقبال پرشور و شعور مردم استان به واقع برگ زرینی بر افتخارات ایران کوچک بود.

وی ادامه داد: در سفر دوم رئیس‌جمهور ۱۳۱ مصوبه با اعتباری بیش از ۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مصوب شد که البته همچنان نیز این تعداد توافق به جمع‌بندی نرسیده؛ چراکه چندین پروژه دیگر نیز به ارزش بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان را به نهاد ریاست جمهوری اعلام کرده‌ایم و در حال پیگیری برای تصویب آنها هستیم.

عبداللهی گفت: با توجه به این امر در انتظار مصوبات جدید هستیم و به‌زودی جمع‌بندی سفرهای اول و دوم رئیس‌جمهور را در حضور اصحاب فهیم رسانه استان به‌عنوان نماینده افکار عمومی تشریح و اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه البرز، جزو استان‌های برتر کشور در تعدد تحقق پروژه‌های بزرگ است افزود: مردم باید بدانند که در دولت مردمی سیزدهم چه اقدامات بزرگی برای کشور و در ابعاد کوچک تر استان البرز محقق شده تا خدمتگزاران خود را با امید و اعتماد بیشتری یاری کنند.

استاندار البرز گفت: تا پایان دولت مردمی سیزدهم در استان البرز بیش از هزار و ۴۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه‌های ضعیف استان اضافه می‌شود و شاهد ارتقا شگرفی در این حوزه خواهیم بود.

وی افزود: ساخت ۱۰۰ مدرسه که در سفر اول مصوب شده بود به انتها رسیده و اکنون در حال ساخت ۱۰۰ مدرسه دیگر هستیم که در سفر دوم مصوب شد و بر این باور هستیم با انسجام و همراهی که بین مسئولان استان و خیرین نیک‌اندیش شکل گرفته این تعداد را به ۳۰۰ مدرسه برسانیم.

عبداللهی گفت: اتصال ۱۲۰ روستا در مناطق صعب العبور استان به شبکه گاز کشور از دیگر دستاوردهای این دولت است که در اوج مشکلات مالی شکل گرفت و گرما و امید را در روستاهای سرد و کوهستانی البرز به ارمغان آورد.

این مسئول اضافه کرد: اقدامات صورت گرفته در قرارگاه اجتماعی استان نیز در حضور رییس جمهور محترم تشریح شد و مورد تایید و تقدیر وی قرار گرفت که این امر نیز در راستای محرومیت زدایی بعنوان طرحی شاخص اعلام شد.

وی افزود: تمامی تلاش و عزم خود را برای کسب رضایتمندی مردم به کار بسته ایم و امید است که در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بتوانیم با تبیین گری و امیدآفرینی، مردم را در مسیر توسعه کشور و به تبع آن استان همراه تر کنیم.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا