لرستان

المان شهدای حاج عمران ساخته می شود

المان شهدای حاج عمران ساخته می شود

به گزارش برگزیده لرستان، سردار نعمت اله باقری در دیدار با خانواده شهدا و جمعی از جانبازان با اشاره به اینکه جانبازان عزیز با وجود اینکه از نظر جسمانی مشکل دارند، اظهارداشت: این عزیزان پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی هستند.
فرمانده سپاه انقلاب اسلامی افزود: جانبازان ما امروز نسبت به همه افراد جامعه بیشتر پای کار نظام و انقلاب هستند و محکم در صحنه ایستاده اند و یکی از دلایلی که موجب شده جانبازان همواره در صحنه هستند، این است که با گذشته خود آشنا هستند.
وی با اشاره به اینکه در عملیات حاج عمران استان لرستان نزدیک به ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، عنوان کرد: امید است بتوانیم این روز را برای استان به عنوان یک روز ملی ثبت کنیم.

سردار باقری عنوان کرد: تصمیم بر این است که سال آینده همزمان با سالروز آن روز یادواره شهید در خود منطقه با حضور خانواده شهدا برگزار شود و بحث المان شهدای عملیات حاج عمران از دیگر برنامه ها است.
وی از مشکلات جامعه امروز این است که نسل جوان ما با گذشته ارتباطی ندارد، عنوان کرد: امروز دشمن به دنبال همین کمرنگ کردن ارزش ها بین نسل نو است. فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در استان خاطرنشان کرد: در عرصه های مختلف دفاعی و موشکی، نانو، سایر حوزه های علمی و… پیشرفت های خوبی داشته ایم.
وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن جوانان ما است، گفت: با ظرفیت جهاد تبیین باید بین مردم و نسل نو بصیرت افزایی شود و پیشرفت های ایران اسلامی را بین نسل امروز تبیین کنند و جانبازان در این عرصه ظرفیتی عظیم هستند.
سردار باقری عنوان کرد: جانبازان در دوران انقلاب و دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و امروز نیز باید از این ظرفیت در جهت خدمت به نظام استفاده شود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا