اخبار روز

المشاط: قدرت موشکی یمن می‌تواند هر نقطه‌ای را در خاک متجاوز هدف قرار دهد

المشاط: قدرت موشکی یمن می‌تواند هر نقطه‌ای را در خاک متجاوز هدف قرار دهد

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برگزیده های ایران، مهدی المَشّاط، رئیس شورای‌عالی سیاسی یمن شب گذشته به کشورهای متجاوز به این کشور درباره کارشکنی‌ها و ماجراجویی‌های این کشورها هشدار داد.

او که در نشست گسترده‌ای در استان الحدیده سخنرانی می‌کرد، گفت: قدرت موشکی یمن این توانایی را دارد که هر هدفی را در هر یک از شهرهای کشورهای متجاوز از هر نقطه‌ای در یمن هدف قرار دهد و حتی شامل مناطقی که جزو مناطق تحت سیطره ما نمی‌شود.

رئیس شورای‌عالی سیاسی یمن همچنین از افتتاح نیروگاه خورشیدی ۲۰مگاواتی در این استان در فاز اول خبر داد و گفت که فاز دوم آن نیز با همین مقدار به‌زودی آغاز به کار  خواهد کرد.

او گفت: تلاش‌های زیادی می‌شود که مردم یمن را ناامید و مأیوسشان کنند ولی یمنی‌ها اهل حکومتداری هستند و ما ثابت خواهیم کرد که مرد دولت هستیم و دشمنان نیز این را می‌دانند.
او در مورد خواسته‌های برخی از طرفین جنگ در یمن نیز گفت: از مغالطه‌های عجیب و غریب این است که الزامات صلح را در وضعیت جنگی مطرح کنی که این منطقی نبوده و نیست.

مشاط ادامه داد: نظریه‌پردازی‌هایی که از گوشه و کنار  مطرح می‌شود، به‌ویژه از سوی کسانی که ما و مردم ما آنها را آزموده‌اند، کاملاً پوچ است و نه دردی را دوا می‌کند و نه شکمی را سیر.

صنعا: وجب به وجب خاک یمن را از شر اشغالگران و متجاوزان آزاد می‌کنیم
المشاط: پروژه اشغالگران بر روی صخره همبستگی ملت یمن در هم شکسته شد

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا