اخبار ورزشی

ال کلاسیکو با رقابت جانشینان مسی و رونالدو+عکس

به گزارش برگزیده های ایران، تیم فوتبال بارسلونا امروز از ساعت ۱۷:۴۵ در حساس ترین بازی هفته دهم لالیگا میزبان رئال مادرید رقیب سنتی اش است تا یک بازی ال کلاسیکو دیگر برگزار شود.

نشریه «موندو دپوتیوو» اسپانیا در گزارشی به رقابت جانشین های مسی و رونالدو در این ال کلاسیکو پرداخت. مسی بعد از ۱۵ سال در ال کلاسیکو حضور ندارد و رونالدو هم از سال ۲۰۱۸ قوهای سپید را ترک کرد.

آنسو فاتی پدیده ۱۸ ساله بارسلونا جای پای مسی در ترکیب بارسلونا گذاشته و در مقابل وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال جانشین رونالدو شده است.

فاتی یکی از مهره های کلیدی کومان در ال کلاسیکو به شمار می آید. ستاره اسپانیایی در این فصل به دلیل مصدومیت بلندمدتش تاکنون تنها ۱۶۰ دقیقه برای آبی-اناری ها بازی کرده است. او در این مدت کوتاه دو گل برای بارسلونا به ثمر رسانده یعنی هر ۸۰ دقیقه گلزنی کرده است.

در مقابل وینیسیوس جونیور قرار دارد که یکی از مهره های کلیدی رئال در این فصل بوده است. ستاره برزیلی در این فصل ۸۳۳ دقیقه برای کهکشانی ها به میدان رفته است. ۷ گل ثمر تلاش جونیور برای رئال بوده است. در واقع به صورت میانگین این بازیکن هر ۱۹۹ دقیقه برای رئال یک گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

 

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا