اخبار روز

امارات کاهش سطح روابط دیپلماتیک خود با تل‌آویو را بررسی می‌کند

امارات کاهش سطح روابط دیپلماتیک خود با تل‌آویو را بررسی می‌کند

روزنامه اورشلیم‌پست نوشت که امارات متحده عربی در واکنش به ادعاهای بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه «فلسطینیان نهایتا ۱۰۰ سال است که بوجود آمده‌اند»، در حال بررسی کاهش سطح نمایندگی دیپلماتیک خود در تل‌آویو است.

در همین رابطه، وبگاه الخلیج آنلاین گزارش داد که هیئتی اماراتی به ریاست عبدالله بن زاید، وزیر امور خارجه این کشور برای محکوم کردن اظهارات اخیر اسموتریچ مبنی بر عدم وجود ملتی به نام فلسطین، به تل‌آویو سفر خواهد کرد.

روزنامه هاآرتص به نقل از یک منبع دیپلماتیک اماراتی نوشت که عبدالله بن زاید در جریان این سفر با اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی دیدار خواهد کرد و مراتب اعتراض خود نسبت به اظهارات اسموتریچ را منتقل می‌کند.

اسموتریچ، وزیر دارایی تندرو رژیم صهیونیستی که اخیرا به دلیل اظهارات خود علیه شهرک حواره در جنوب نابلس و درخواست نابودی این شهرک جنجال‌آفرین شده بود، این بار هم در جریان سفر به فرانسه اظهارات عجیبی را بیان کرده است.

وی مدعی شده که چیزی به اسم ملت فلسطین وجود ندارد و فلسطینیان نهایتا ۱۰۰ سال است که به وجود آمده‌اند!

وزیر دارایی تندرو رژیم صهیونیستی این اظهارات را در مراسم تقدیر از «ژاک کوبفر» فعال تندرو صهیونیست و رئیس سابق حزب لیکود در فرانسه عنوان کرده است.

۳۱۰۳۱۰

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا