هرمزگان

امام جمعه بندرلنگه: کانون‌های خدمت رضوی هرمزگان بدنبال کار تخصصی باشند

به  گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، اسماعیل تذرو دبیر، مصطفی رجبیان معاون و کاظم یحیایی معاون برنامه ریزی کانون‌های خدمت رضوی هرمزگان و جمعی از خادمیاران با امام جمعه شهرستان بندرلنگه دیدار کردند.

 امام جمعه شهرستان بندرلنگه در این دیدار گفت: مردم همواره ارادت فوق العاده‌ای به امام رضا علیه السلام دارند و اگر به خوبی تبلیغ و تبیین شود، متخصصان در رشته های مختلف قطعا پای کار خواهند آمد.

حجت الاسلام اسماعیل نیا افزود: افراد متخصص باید در زمینه‌های دارای تخصص خود از قبیل، مشاوره، پزشکی، بهداشت، ساخت و ساز و علمی به نیازمندان کمک کنند زیرا یاری رساندن فقط مالی نیست بلکه می توان درک و فهم انسانها را بالا برد.

وی بیان داشت: ما وظیفه داریم علاوه بر اینکه به فکر معیشت نیازمندان باشیم، معرفت آنها را بیافزاییم و از مغزها غفلت نکنیم.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه خاطرنشان کرد: اگر امام رضا (ع) گوشه چشمی به ما نظر بکند همه مشکلات حل خواهد شد زیرا همه بر سر سفره این امام رئوف قرار داریم.

 اسماعیل نیا اظهار امیدواری کرد: مسئول هر کمیته مشخص شود و به طور جدی از آن ها بخواهید که پای کار بیایند و ظایف هر کدام را تعریف کنید.

 در این دیدار صمیمی که با هدف اعطای احکام مسئولین خادمیاری بندرلنگه برگزار شد، اقلام تبرکی شامل فرش و کاشی حرم مطهر امام رضا علیه السلام از سوی دبیر کانون های خدمت رضوی استان هرمزگان به امام جمعه، رییس اداره بهزیستی، نماینده ناحیه بسیج و نماینده کمیته امداد این شهرستان اهدا شد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا