آذربایجان شرقی

امام جمعه تبریز بار دیگر خبرساز شد/ تاکسی سواری آل‌هاشم

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، امام جمعه تبریز امروز بعد از اقامه نماز بر پیکر سه لاله دشت نینوای ایران در میدان ساعت با تاکسی به دفتر کارش بازگشت. اگرچه او پیشتر نیز سوار تاکسی و وسائل نقلیه عمومی همچون اتوبوس و مترو شده بود اما تاکسی سواری امروز او در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد و بازتاب گسترده ای داشت.

البته آیت‌الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم پدر امام جمعه تبریز هم، چنین رفتارهایی داشته‌اند و بارها از ایشان تصاویری از تردد با تاکسی منتشر شده و حالا این رفتارها از پدر به پسر ارث رسیده است.

آیت‌الله محمدتقی آل‌هاشم پدر امام جمعه تبریز قبل از روزهای کرونایی

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم با کار‌های عجیب ساده‌اش به تبریز آمد. او آن روز‌های اول وقتی به یک جلسه می‌رسید به همه سلام می‌داد؛ لبخند می‌زد. او به منتخب و برگزیدگان علمی، فرهنگی و ورزشی استان و برگزیده‌ها زنگ می‌زد و تبریک می‌گفت.

او از درب معمولی مصلای به نماز جمعه می‌آمد، او هرروز پای حرف مردم می‌نشست و با همه این‌ها عنوان امام جمعه یک کلان‌شهر را بر دوش دارد.

چند هفته‌ای که نه، الان چند سالی است امام جمعه تبریز خبرساز شده است و کارهای مردمی این امام جمعه از جمله دستور جمع کردن نرده‌های نماز جمعه و حذف درب تشریفات در نماز جمعه بین مردم و مسوولان، سوار بر اتوبوس و تاکسی، ایستادن در صف نان، حضور در جمع دانشجویان در خوابگاه و سلف غذا،  تشکیل میز خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم در نماز جمعه و …. در رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب زیادی پیدا کرده است.

 

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا