گیلان

امام جمعه رودبار: مشکل آب شرب شهر رودبار حل نشود جلوی پیاده‌رو بست می‌کنم

به گزارش برگزیده های ایران از رودبار، چندین هفته برخی اهالی این شهر با مشکلات عدیده آب آشامیدنی مواجه هستند و حتی برخی از این اهالی بارها برای حل مشکلات خود به منزل امام‌جمعه رودبار مراجعه کرده و خواستار حل مشکل خود شدند.

پس از این اتفاق  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدی بارها با مسؤولان آب و فاضلاب شهرستان رودبار در خصوص حل مشکلات آنان مکاتباتی را انجام داد ولی با گذشت چندین روز مشکل آب در برخی از محلات رودبار برطرف نشده است.

به این دلیل امروز امام‌جمعه رودبار در اقدامی اعتراض‌آمیز نسبت به عملکرد اداره آبفا این شهرستان دقایقی را در حیاط این اداره مانده و خواستار رسیدگی به مشکلات مردم شد.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدی، ۶ ماه است قطعی آب در رودبار داریم هفته گذشته بیش از نصف ساعات روز را آب نداشتیم و مابقی ساعات فشار آب بسیار ضعیف و قطره‌چکانی بوده و متأسفانه وعده‌های آب و فاضلاب در رودبار عملی نشده و فقط وعده حل مشکلات را می‌دهند 

امام‌جمعه رودبار می‌گوید هفته‌ها نسبت به مشکل آب اعتراض کردیم حتی از تریبون نماز جمعه فریاد زدیم، به مدیر سازمان آب و مسؤولان ارشد شهرستانی بارها این موضوع را گوشزد کردیم ولی هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

سید محمدی معتقد است باید در این شرایط سخت اقتصادی مشکلات رفاهی مردم به هر طریقی حل شود ولی چهارشنبه گذشته تعدادی از اهالی محله ویایه رودبار در اعتراض به آب و فاضلاب به منزل بنده مراجعه کردند و پس از پیگیری‌ها بازهم موفق به حل مشکلشان نشدم که جای بسیار تأسف دارد.

وی می‌گوید با وساطت دیگر مسؤولان شهرستان تحصن جلوی اداره آبفا را منتفی کردم اما این اخطار را به مسؤولان می‌دهم که اگر مشکل آب شرب شهر رودبار حل نشود جلوی پیاده‌رو عبای خود را پهن می‌کنم و بست می‌نشینم.

به گزارش فارس، پس از تحصن اعتراضی امام‌جمعه رودبار در اداره آبفای شهرستان رودبار مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب استان گیلان دستور داد تا پایان امشب مشکل آب شهر رودبار حل شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا