چهارمحال و بختیاری

امام جمعه شهرکرد: به طرف مذاکره‌کننده اروپایی بدبین هستیم

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به لزوم بدبینی نسبت به طرف‌های مذاکره‌کننده اروپایی گفت: موقع خروج امریکا از برجام و نقض برجام نه تنها اروپا سکوت کرد بلکه در مواردی هم با طرف عهدشکن همراهی کرد و ما امروز حق داریم به آن‌ها بدبین باشیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ادامه مذاکرات ایران و پنج کشور باقی‌مانده در برجام، ادامه داد: جمهوری اسلامی همیشه الگوی کشورهای منطقه و مقاومت بوده، باید در همه صحنه‌ها نشان دهیم که ما مقابل ظلم و زیاده‌خواهی محکم و مقدر می‌ایستیم.

وی افزود: امروز در موضوع عراق و برخی از کشورهای دیگر، افرادی دنبال ترویج ناامیدی هستند و دم از سازش با امریکا می‌زنند؛ لذا جمهوری اسلامی باید در این مذاکرات نشان دهد همچنان پرچم‌دار مقاومت و مایه دلگرمی سایر کشورها در موضوع مبارزه با استکبار است؛ کوتاهی جمهوری اسلامی در برابر زیاده‌خواهی استکبار به تمام جریان مقاومت در دنیا آسیب خواهد زد.

نکونام ایستادگی مسئولان در برابر استکبار را مطالبه عمومی مردم دانست و اضافه کرد: مسئولان امروز با اقتدار و قدرت ایستاده و تحت تاثیر جوسازی رسانه‌های ضدانقلاب قرار نخواهند گرفت.

وی با تشریح هزینه‌های ایستادگی در برابر ظلم و زیاده‌خواهی، به زندگی سیاسی حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا(س) برای حمایت از حکومت اسلامی در برابر دشمنان ایستادگی کرد و هزینه این ایستادگی را با تقدیم جان نازنینشان پذیرفت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امروز ما باید هم دعا و هم تلاش کنیم که وحدت در جامعه اسلامی شکل بگیرد و همه علیه دشمن یکصدا شویم؛ تشکیل صف‌های تفرقه‌انگیز و اظهارات وحدت‌شکن فقط به پیش‌روی دشمن کمک خواهد کرد.

وی به مردم توصیه کرد: امروز جامعه ایمانی ما فقط و فقط به استحکام نیاز دارد و باید همه دست به دست هم دهیم و دل‌هایمان را به هم نزدیک کنیم تا بتوانیم بر مشکلات و دشمن فائق شویم.

انتهای پیام/۳۳۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا