چهارمحال و بختیاری

امام جمعه شهرکرد در جمع زلزله‌زدگان: هنوز کار عملی از طرف مسئولان انجام نشده است

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در بازدید از مناطق زلزله زده کوهرنگ با بیان اینکه متأسفانه علی‌رغم اینکه حدود دو هفته از زلزله می‌گذرد اما مردم همچنان با مشکلات زیادی روبرو هستند، گفت: رفت‌وآمدهای مسئولان، بازدیدها و جمع‌بندی‌های خوبی برای برآورد خسارات شده اما کاری از لحاظ عملی صورت نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: هرچند، چندتا چادر و بسته‌های معیشتی بین افراد تقسیم شده است اما مردم منتظر فعالیت‌های عملیاتی هستند.

وی با بیان اینکه باتوجه به سردی هوا و فرا رسیدن زمستان نمی‌توان در کمک‌ به این مناطق تعلل کرد، ادامه داد: باید در کمک‌رسانی بین مناطق تعادل ایجاد شود نه اینکه تنها به یک سری مناطق توجه شود بلکه بازفت و مناطق اطراف نیز مورد توجه قرار گیرد و اگر اتفاقی قرار است شکل بگیرد برای کل این مناطق باشد.

نکونام در پایان با اشاره به اینکه مردم این منطقه درخواست‌هایی دارند که پاسخ مناسبی برای آن نیست، تصریح کرد: از مسئولان عملیاتی استان و گروه‌های جهادی انتظار داریم زودتر پای کار بیایند و از موازی‌کاری‌ها نیز جلوگیری شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا