Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
امام جمعه قشم: با آمار و بهانه، مشکل آب مردم بر طرف نمی‌شود - خبرگزاری برگزیده های ایران
هرمزگان

امام جمعه قشم: با آمار و بهانه، مشکل آب مردم بر طرف نمی‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از قشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قشم بیان کرد: مشکلات قطع آب و کمبود آب که به عنوان مایه حیات و رکن اصلی زندگی مردم است، در شان مردم جزیره قشم نیست و مدیران باید برای حل این مشکل به طور جدی و عملی ورود کنند.

وی تصریح کرد: با این وضعیت مشکل آب مردم حل نمی شود و باید افراد توانمند برای حل مشکلات یادشده ورود کنند.

خطیب جمعه قشم همچنین از قول های مکرر مسئولین در خصوص جشن آبرسانی به روستاهای جزیره انتقاد و اضافه کرد: با اینگونه اقدامات و قول های مکرر و بدون عمل، مردم اعتماد خود را به مسئولان از دست می دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود قشم با تاکید بر وجود حوزه‌های علمیه شیعه و اهل سنت و همچنین وجود دانشگاه‌های متعدد، از نبود کتابخانه‌ای در شان مردم و جامعه علمی این شهرستان انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام حاجبی بیان داشت: افزایش سرانه کتاب باعث جبران عقب ماندگی می‌شود و این موضوع لازمه وجود زیرساخت مناسب است.

امام جمعه قشم اظهار داشت: باید سواد مطالبه‌گری و جریان‌شناسی انقلاب و تاریخ معاصر در جامعه افزایش یابد  و نباید ملاک مطالعه، فضای مجازی و نگاه گذرا به مطالب سطحی باشد.

وی تاکید کرد: وجود یک کتابخانه غنی مجهز به نرم‌افزارها، کتاب و تالیفات مختلف از مطالبات جدی مردم و فرهیختگان جزیره نیاز است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا