هرمزگان

امام جمعه قشم: مشکل واحدهای تولیدی قشم درون بخشی است/ خودتحریمی نکنید

به گزارش برگزیده های ایران از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی عصر سه شنبه در جلسه رفع موانع تولید بیان کرد: متاسفانه برخی مسئولین فراموش کرده‌اند که برای رفع مشکل آمده‌اند و مرتبا با استناد به بخشنامه‌ها و قوانینی که خود برای تسهیل در امور ایجاد شده‌اند، از انجام کار یا گره‌گشایی سر باز می زنند.

وی با بیان اینکه مسئولین باید با روحیه جهادی و حذف بوروکراسی اداری، راهکارهای لازم برای حل مشکلات واحدهای صنعتی را ایجاد کنند، افزود: حالا که کشور با تحریم‌های ظالمانه روبروست، نباید با خودتحریمی و بی‌مدیریتی، زمینه ورشکستگی کارخانجات و واحدهای تولیدی و همچنین بیکاری و کاهش درآمدهای مردم را رقم زد.

دادستان عمومی و انقلاب قشم گفت: از مسئولین درخواست داریم اگر نمی‌توانند کاری برای مردم و تولیدکننده‌ها انجام دهند، لااقل از پاسکاری و از این اتاق به آن اتاق فرستادن مردم جلوگیری کنند.

امید مهدوی‌مجد بیان کرد: اگر مسئولی می‌خواهد خدمت کند، در جایگاه خود باقی بماند و با تمام توان و ظرفیت، وقت خود را برای مردم بگذارد؛ در غیراینصورت مردم را معطل نکند.

در این جلسه، ۵ شرکت تولیدی که مشکلاتی در زمینه تامین برق، نقدینگی و گمرک داشتند، ضمن بیان مشکلات خود، راهکارهای حل مشکلات را با مسئولین بررسی کردند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا