Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
امام جمعه پردیس: مشکلات شهرستان پردیس را به دولت جدید ارسال کردیم - خبرگزاری برگزیده های ایران
تهران

امام جمعه پردیس: مشکلات شهرستان پردیس را به دولت جدید ارسال کردیم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی با بیان اینکه باید نسبت به ترمیم قدرت خرید مردم اقدام کرد اظهار داشت: ترمیم قدرت خرید مردم هم ضروری است و هم باید زیرساخت های آن فراهم بشود و دولت جدید قرار است با تجدید نظر در روند گذشته، طرحی با هدف «ترمیم قدرت خرید مردم» به‌ مورد اجرا گذارده شود.

امام جمعه پردیس گفت: در طرح جدید قرار است به‌ جز دو مورد «دارو» و «گندم»، ارز تخصیصی ۴۲۰۰ تومانی برای دیگر کالاها برداشته شود، لذا برای اجرای این طرح باید زیرساختهای آن را نیز فراهم کرده و شرایط زمانی را درنظر گرفته با مردم صادقانه گفتگو کنند تا التهابات اقتصادی را آرام کنند.

وی افزود: فشارهای اقتصادی شکننده و بنیه معیشتی اقشار با درآمد ثابت را بسیار ضعیف کرده و آنها را نسبت به‌ هرگونه نوسان مبهم اقتصادی حساس کرده است.

حسینی با اشاره به نقش محوری رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی و همچنین صاحبان تریبون عمومی در انتقال و انعکاس واقعیت‌های ملموس این طرح بسیار مهم و حیاتی، تاکید کرد: هماهنگی قوای سه گانه و ورود باقدرت آنها در موفقیت اجرای این طرح بسیار با اهمیت است.

امام جمعه پردیس تشریح کرد: ضعف و وحشت آمریکا از ایران، آمریکا را به ایران هراسی وادار کرده و آمریکا یک گزارش درباره عمده تهدیدات بین‌المللی علیه امنیت ملی ایالات متحده منتشر کرده، اما تمرکز آن بر مسائل مرتبط با ایران است.

امام جمعه پردیس با اشاره به تشکیل قرارگاه خدمت رسانی شهرستان پردیس، ابراز کرد: طبق وعده ای که داده شده قرارگاه خدمت رسانی شهرستان هفته گذشته در محله ترک آباد شهر بومهن حضور پیدا کرد و مسوولان پای درد دل و مشکلات مردم نشستند.

وی افزود: امیدوارم که وعده هایی که مسئولین محترم داده اند برای تحقق آنها تمام سعی خودشان را بکنند و سریع به وعده های خودشان عمل کنند تا با رفع مشکلات مردم، امید و خوشحالی و رفاه را برای مردم ایجاد بکنند.

حسینی ادامه داد: فقط این را به مسئولین محترم عرض می کنم که مردم را خیلی چشم انتظار نگذارید و ان شاءالله در هفته پیش رو قرارگاه خدمت رسانی در فاز ۹ پردیس حضور پیدا خواهد کرد.

امام جمعه پردیس با اشاره به پیشنهادهای نمازگزاران در جمعه هفته گذشته، عنوان کرد: شهروندان درخواست‌هایی مانند رحم صاحب خانه ها به مستاجران جز درخواست هایشان بود که مالکان باید بدانند «ارحم ترحم» رحم کنید تا خدا رحم کند و مراقب باشید که آه مظلوم دامن آدم بی رحم و بی انصاف را می گیرد.

وی اضافه کرد: وجود سگهای بلاصاحب و سگهایی که مردم در خانه ها و آپارتمان‌های خود نگه می دارند باعث ایجاد مزاحمت هایی برای شهروندان می شود، همچنین جابجایی مردم با ایجاد و تقویت ناوگان حمل و نقل در داخل شهر با تقویت خطوط اتوبوس درون شهری از جمله این درخواست های بوده است.

حسینی تصریح کرد: وجود مشکلاتی که در برخی مناطق بومهن بعلت عدم تکمیل فاضلاب پیش آمده و متاسفانه شبها برخی از ساکنین فاضلاب منازل خود را در جوی‌ها رها می کنند و باعث اذیت و آزار مردم می شود.

امام جمعه پردیس افزود: حدود ۸۰ درصد فاضلاب شهری در بومهن انجام شده و هنوز ادامه دارد و از مردم عزیز درخواست داریم که هم حوصله کرده و هم فاضلاب منازل خود را در جوی های آب رها نکنند که این حق الناس است.

وی ادامه داد: برخی مشکلات شهروندان بومهن را آزار می دهد، مانند عدم جمع آوری زباله ها و غیره که از سرپرست شهرداری پیگیری کردیم و اقدامات خوبی در این بخش انجام شده، همچنین ترمیم آسفالت معابر و برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز نیز در دستور کار قرار گرفته است.

حسینی اضافه کرد: تمام مشکلات شهرستان پردیس را به همراه راهکارهای آن به دولت جدید ارسال کرده ایم و قطعا در اختیار مسئولین شهرستان نیز قرار خواهیم داد و این جزو مطالبات مهم ما در تریبون نماز جمعه از مسئولین محترم خواهد بود که به مرور در هفته های آتی بیان خواهیم کرد.

امام جمعه پردیس ابراز کرد: در شهرستان پردیس به ورزش بانوان خیلی بی توجهی شده و بانوان نیاز به پارک مخصوص بانوان دارند که این جزو مطالباتی است که از مسئولین مطالبه خواهیم کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا