تهران

امام جمعه پرند: پیگیر مصوبات روز گذشته وزارت کشور در پرند خواهیم بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران از پرند، حجت‌الاسلام اسماعیل کاظمی امام جمعه شهر جدید پرند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، خود و همگان را به رعایت تقوای الهی در گفتار و عمل دعوت کرد.

امام جمعه پرند در خطبه دوم با اشاره به سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) و تبریک این روز بزرگ به همه بسیجیان و آحاد مردم گفت: از جمله حرکت‌های زیرساختی تمدن‌ساز ایدئولوگ انقلاب حضرت امام (ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ به واسطه دشمنی‌ها و انقلابی که صورت گرفته بود و منافع دشمنان در ایران به خطر افتاده بود تشکیل بسیج مستضعفین بود.

وی ادامه داد: عذر می‌خواهم که بگویم هنوز نسل اول دهه انقلابی‌ها هم نتوانسته‌اند حضرت امام (ره) و آرمان‌ها، ایدئولوژی‌ها و گفتمان آن حضرت را بشناسند.

حجت‌الاسلام کاظمی ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری بارها اعلام فرموده‌اند باید مراقب باشیم امام را آنگونه که بود بشناسیم و مراقب باشیم امام و آرمان‌های امام تحریف نشود.

وی در ادامه با اشاره به هفته کتاب و کتاب‌خوانی از اداره تبلیغات اسلامی درخواست کرد: مسابقه‌ای با موضوع وصیت‌نامه سیاسی، الهی حضرت امام خمینی (ره) برای شناخت بیشتر آن حضرت در بین آحاد مردم خصوصا جوانان، و کتاب آن را در اختیار عموم قرار دهند و قرارگاه فرهنگی نماز جمعه شهر هم جوایز نفیس و ارزشمندی برای آن تهیه خواهد کرد.

امام جمعه پرند در ادامه پیرو مطالبه‌گری‌هایی که از این تریبون مقدس پیرامون مشکلات و خواسته‌های به حق مردم مطرح شده بود گفت: در این مسیر همکاری همه مردم و خصوصا حمایت رسانه‌های شهر پرند و رسانه ملی جمهوری اسلامی و جوانان خوب و شاخص و انقلابی و آزاده‌ای که نشان داده‌اند برای آرمان‌های عدالت‌خواهی اهل تساهل و تسامح نیستند مطالبات و مشکلات مطرح شده را در شبکه افق منتشر کرده‌اند و پی‌گیری‌های برنامه جهان‌ارا و پیگیری‌های متعدد دیگر نتیجه داد و در روز گذشته در یک سفر غیر رسمی وزیر کشور و معاونین همینطور استاندار تهران و معاونین وارد شهر پرند شده‌اند و با مدیران شهری در معیت نماینده شهرستان جلسه چندساعته‌ و خوبی داشته‌اند و در آن جلسه مصوبات خوبی برای شهر داشته‌اند که مطالبات واقعی ما بوده است که لازم است از همه عزیزان تقدیر و تشکر کنم.

وی تاکید کرد: ما پیگیری مصوبات روز گذشته را ادامه خواهیم داد تا این مصوبات به نتیجه و به ثمر بنشیند و نتیجه بازخورد آن را مردم شهر پرند حس کنند و تا آن روز ما آرام و قرار نخواهیم داشت و از استاندار و معاونت سیاسی و اجتماعی او و چه از مدیران شهری پیگیری خواهیم داشت تا مصوبات به اجرا برسد.

حجت‌الاسلام کاظمی ادامه داد: برخی گفته‌اند که این مطالبات ممکن است سویه امنیتی پیدا کند و برخی از این اوضاع مطالبه‌گری بخواهند سوء استفاده کنند که البته به آن برخی عرض کردم و اینجا هم تاکید می‌کنم؛ اگر قرار باشد کسی و یا کسانی در جایگاه نفوذ و فتنه‌گری در شهر پرند، پیرو آنچه مطالبات عمومی مردمی و مسائل و مطالبات برای احقاق حقوق شهروندی مردم اتفاق بیفتد و در این مسیر جریان نفوذی و منافقین داخلی بخواهند دست از پا خطا کنند و امنیت شهر پرند را به خطر بیاندازند به واسطه این مردم بنده به عنوان سپر بلا و مردم انقلابی برخورد عملیاتی انجام خواهیم داد و خواهند دید که پوزه جریان منافقین و نفوذی‌ها را در پرند برای همیشه به خاک خواهیم مالید.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با توجه به حضور میدانی خود در دو هفته گذشته در سوریه گزارشی از وضعیت جبهه مقاومت در آنسوی مرزها و در کشور سوریه ارائه کرد و گفت: جبهه مقاومت به علمداری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آنقدری جایگاه پیدا کرده است که امروز به راحتی معادلات مهم استراتژیک خاور میانه را مدیریت می‌کند.

امام جمعه پرند در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در چهار سال آخر دولت قبل چاه‌های نفتی که در استان دیرالزور رسما به دولت جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شده است و دولت سهوا یا عمدا اقدامی جهت بهره‌برداری انجام نداد.

وی در ادامه خطاب به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: حال که قرارداد بسته شده که از آن چاه‌های نفت، نفت استخراج شود در این وضعیت کمبود ارز اما متاسفانه هنوز در میدان عمل کاری انجام نداده‌اند.

حجت‌الاسلام کاظمی همچنین از عدم بهره‌برداری از معادنی که در لاذقیه در اختیار جمهوری اسلامی قرار گرفته انتقاد کرد و گفت: مطالبه و تذکر جدی ما از آیت‌الله رییسی این است که به آنچه که قبل از انتخابات وعده فرموده بودید که اولین کشوری که سفر خواهید کرد سوریه خواهد بود در میدان و دیپلماسی سوریه آماده حضور حضرتعالی است تا از مطالبات سیاسی و اقتصادی و خون شهدای جبهه مقاومت و مدافعان حرم در کشور سوریه دفاع کنید.

وی ادامه داد: سفر قریب‌الوقع شما به کشور سوریه پیامد‌های میدانی والا و فاخر و آینده داری را برای خاورمیانه خواهد داشت.

امام جمعه پرند ادامه داد: فشار جنگ بر مردم بسیار بوده است امروز نتیجه‌گیری گفتمان جبهه مقاومت به ثمر نشستن خون شهدای مدافع حرم در کشور سوریه امروز رقم نخواهد خورد الا به سفر قریب‌الوقوع شما به کشور سوریه که ان‌شاء الله این مهم به زودی رقم بخورد که هم برای کشور سوریه و هم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی برکاتی خواهد داشت.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا